۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
زیست‌کره توران شاهرود تحت پوشش زیرساخت‌های ارتباطی قرار می‌گیرد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

زیست‌کره توران شاهرود تحت پوشش زیرساخت‌های ارتباطی قرار می‌گیرد

سمنان- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: زیست‌کره توران شاهرود با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد تومانی تحت پوشش زیرساخت‌های ارتباطی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، یاسر حسن‌پور صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و امکان پوشش آنتن دهی موبایل و خدمات دسترسی اینترنت پهن باند سیار در زیست‌کره توران شاهرود در دستور کار است، اظهار داشت: این طرح با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد تومانی در استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی که در معرض خطر انقراض قرار دارند هدف از اجرای این طرح است، افزود: نظارت، رصد و تحلیل دقیق‌تر رفتارهای یوزهای آسیایی به کمک فناوری‌های نوین در راستای اجرای این طرح محقق می‌شود.

دسترسی آسان به جدیدترین خدمات دیجیتال
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بابیان اینکه اجرای طرح دوربین گذاری و غیره در محدوده پارک ملی در دستور کار این نهاد قرار دارد، خاطرنشان کرد: برخورداری از نعمت آنتن دهی و اینترنت پهن باند برای  ساکنان و محیط‌بانان ازجمله مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح به شمار می‌رود.

حسن‌پور دسترسی آسان به جدیدترین خدمات دیجیتال را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: همه خدمات شبکه ملی اطلاعات ازجمله آموزش الکترونیکی، دولت الکترونیکی، تلویزیون اینترنتی، بهداشت و سلامت الکترونیکی، خدمات بانکی و غیره در سایه اجرای این طرح محقق خواهد شد.

کد خبر: ۲۵٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha