۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
واتس اپ از افزودن قابلیت Secret Code برای چت های خصوصی خبر داد+عکس
تازه های نرم افزاری؛

واتس اپ از افزودن قابلیت Secret Code برای چت های خصوصی خبر داد+عکس

اپلیکیشن پیام رسان «واتس اپ» از افزودن قابلیت Secret Code برای چت های خصوصی خود خبر داد که امکان قرار دادن چت های خصوصی در حالت مخفی را به کاربران ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ اپلیکیشن پیام رسان «واتس اپ» از افزودن قابلیت Secret Code برای چت های خصوصی خود خبر داد که امکان قرار دادن چت های خصوصی در حالت مخفی را به کاربران ارائه خواهد کرد.

به گفته واتس اپ، با استفاده از این قابلیت، تمامی چت های خصوصی از فهرست چت های عمومی مخاطبین مخفی خواهند شد و تنها راه دسترسی آنها، تایپ کردن کد مخفی مکالمه در منوی جستجوی چت ها خواهد بود.

WhatsApp launches secret code for chat lock to make your conversations even  more private; here's how it works - BusinessToday

واتس اپ از این قابلیت به عنوان دستاوردی جدید برای ارتقاء حریم خصوصی کاربران یاد کرده و آن را ویژه کسانی دانسته که بنا به هر دلیل، تمایل به مخفی کردن برخی چت ها و مکالمات خصوصی خود دارند. با این قابلیت، حتی در صورت قرار گرفتن تلفن همراه کاربران در دست افرادی دیگر، به هیچ وجه امکان دسترسی به چت های مخفی وجود نخواهد داشت.

واتس اپ پیشتر در سال جاری نیز از قابلیت قفل چت ها (Chat Lock) رونمایی کرده بود که این اقدام نیز در راستای تکمیل قابلیت مخفی سازی چت های این پیام رسان صورت گرفته است. با اینحال، قابلیت جدید واتس اپ برای قفل کردن چت ها یعنی Secret Code به گونه ای کاملتر کار کرده و تا زمانی که کد تعیین شده برای یک چت خصوصی در منوی جستجوی چت ها تایپ نشود، امکان دسترسی به آن وجود نخواهد داشت.

کد خبر: ۲۵۸٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha