۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
سمنان رتبه نخست تولید و تامین انواع الکتروموتور در کشور را دارد
سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

سمنان رتبه نخست تولید و تامین انواع الکتروموتور در کشور را دارد

سمنان- سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه این استان رتبه نخست تولید انواع الکترو موتور در کشور را دارد، گفت: واحدهای تولیدی الکترو موتور سالانه محصولات زیادی را به خارج از استان و حتی کشور صادر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار سمنان و جمعی از مدیران و مسئولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از واحدهای صنعتی شهرستان سمنان با بیان اینکه  سمنان رتبه اول تولید در زمینه تخصص الکتروموتور هود آشپزخانه و رتبه دوم تامین الکتروموتور در سطح کشور را دارد، ابراز داشت:  شرکت نام آوران صنایع آروین با سرمایه گذاری ثابت حدود ۳۰ میلیارد ریال و سرمایه در گردش حدود ۴میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع می باشد که در زمینه تولید انواع الکتروموتور فعالیت دارد.

وی با اشاره به ویژگی های شاخص این مجموعه تولیدی اظهار داشت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۷۵هزار عدد الکتروموتور تکفاز خازن دار و ۳۲۰ هزار عدد الکتروموتور تهیه مطبوع (هود) را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۹۰ نفر را در استان فراهم نماید.

سرپرست صمت استان سمنان از بازدید شرکت مکث الکترونیک مهدی شهر نیز خبر داد و تاکید کرد:  این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ثابت حدود ۶۳ میلیارد ریال و سرمایه در گردش حدود ۲۶ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و قطعات فعالیت دارد.

تشنه دل افزود:  این شرکت ظرفیت تولید سالانه دو هزار تن قطعات پلاستیکی لوازم خانگی، ۲۲۰ هزار دستگاه ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و ۱۶۰ هزار دستگاه جاروبرقی خشک را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۱۴۰ نفر را در استان فراهم کند.

کد خبر: ۲۵٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha