۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
اطلاعیه بانک ملی درباره انتقال شعب و سپرده‌های موسسه نور به این بانک

اطلاعیه بانک ملی درباره انتقال شعب و سپرده‌های موسسه نور به این بانک

بانک ملی ایران و موسسه اعتباری نور درباره انتقال شعب، دارایی ها، سپرده‌ها و تسهیلات مشتریان به این بانک اطلاعیه مشترک صادر کردند.

به گزارش بازار به نقل از بانک ملی ایران، متن این اطلاعیه به این شرح است: این انتقال در راستای راهبرد و سیاست های بانک مرکزی در مسیر اصلاح نظام بانکی، ساماندهی بازار پول و صیانت از حقوق سپرده گذاران بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه)، شورای پول و اعتبار و کمیته تخصصی اصلاح نظام بانکی صورت گرفته و مشتریان و سپرده گذاران این موسسه از تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به شعب سابق موسسه اعتباری نور (ذیل مدیریت بانک) از تمامی خدمات بانکی استفاده کنند.

این تصمیم در راستای اطمینان بخشی برای مشتریان، سپرده گذاران، کارکنان و سایر ذی نفعان موسسه اعتباری نور اتخاذ شده و یادآور می شود ارایه خدمات بانکی به تمامی مشتریان گرانقدر این موسسه اعم از سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان با مدیریت و راهبری بانک ملی ایران در چارچوب ضوابط و مقررات ادامه می یابد و مشتریان می توانند خدمات مزبور را طبق روال گذشته در چارچوب قراردادهای سپرده گذاری و تسهیلاتی دریافت کنند.

همچنین مطالبات سهامداران موسسه یاد شده پس از ایفای تعهدات موسسه به بانک مرکزی و سایر دستگاه های اجرایی و مراجع قانونی، محاسبه و پرداخت می شود و امور سهام موسسه اعتباری نور نیز پاسخگوی سوالات و درخواست های سهامداران محترم موسسه خواهد بود.

شعب و کارکنان شاغل در موسسه اعتباری مذکور نیز همانند گذشته فعالیت خود را ادامه داده و در چارچوب مصوبات کمیته اصلاح نظام بانکی به بانک ملی ایران منتقل می شوند.

با توجه به نقش پیشروی بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور طی ۹۵ سال گذشته و حضور موثر و تمام عیار این بانک در عرصه های اقتصادی، انتقال سپرده های موسسه نور به این بانک می تواند مراتب امتنان و اطمینان سپرده گذاران و مشتریان موسسه مذکور در جهت اداری حقوق قانونی آنها را به همراه داشته باشد.

لذا همراهی در اجرای موفق این فرآیند که گامی مهم در راستای حفظ ثبات و سلامت نظام بانکی کشور است، مورد انتظار بوده و تقاضا می شود هموطنان گرانقدر اخبار و اطلاعات پیرامون این مهم را صرفا از طریق مراجع رسمی نظیر بانک مرکزی، بانک ملی ایران و موسسه اعتباری نور پیگیری کنند.

مشتریان گرانقدر می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد ارتباط مردمی به شماره های ۶۴۱۴۰ و ۴۲۹۳۱۰۱۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۲۵۸٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha