۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
۴قلم لوازم خانگی مهم به نیازمندان سیل زده اهدا می شود
از سوی ستاد اجرایی؛

۴قلم لوازم خانگی مهم به نیازمندان سیل زده اهدا می شود

میامی- بابایی نماینده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در امر کمک به سیل زدگان کالپوش از اعطای چهار قلم لوازم خانگی به خانواده های آسیب دیده از سیل در شهرستان میامی خبر داد.

خسرو بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار، از اهدای یخچال، فرش، اجاق گاز سه شعله و ظروف چینی به خانواده های نیازمند سیل زده خبر داد و بیان کرد: این لوازم خانگی با هدف کمک به خانواده های آسیب دیده توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه تهیه نان و غذای گرم در روز اول بحران از اولویت این سازمان به شمار می رود، گفت: در صورت نیاز آشپزخانه مرکزی دایرخواهد شدو پخت غذا و توزیع آن نیز انجام می شود.

نماینده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در امر کمک به سیل زدگان کالپوش با اشاره به اهدای چهار قلم لوازم خانگی به خانواده های نیازمند سیل زده، گفت: یخچال، اجاق گاز سه شلعه و ظروف چینی از لوازم اهدایی به خانواده های نیازمند به شمار می روند.

بایایی تعمیر لوازم خانگی سیل زدگان را ضروری دانست و افزود: بعضی از لوازم خانگی که خراب شدند می توان آن ها را تعمیر کرد برای همین دو پایگاه برای تعمیر لوازم خانگی در این مناطق بحران خیز ایجاد خواهد شد.

وی به اجاره قالیشویی برای سیل زدگان اشاره کرد و گفت : این کاربا همت جهادگران انجام خواهد شد تا پتو و فرش هایی که قابل شست و شو هستند درآن جا شسته شود.

کد خبر: ۲۵۸٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha