۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
۴۰۰ خانواده پرجمعیت استان سمنان زمین دریافت کردند
از اول سال؛

۴۰۰ خانواده پرجمعیت استان سمنان زمین دریافت کردند

سمنان- همتی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان از اعطای ۴۰۰ قطعه زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

سعیده همتی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به تسهیلات دولتی در زمینه تشویق مردم استان سمنان به فرزندآوری، بیان کرد: از ابتدای سال جاری و در راستای طرح نهضت ملی مسکن، ۴۰۰ قطعه زمین به خانواده های پرجمعیت استان سمنان اعطا شده است.

وی با بیان اینکه این زمین ها در قطعات ۲۰۰ متری به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم یا یکی از فرزندان آنها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد، تعلق می گیرد، افزود: متقاضیان زیادی در استان برای این زمین ها وجود دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با بیان اینکه در برخی شهرستان های استان مشکل واگذاری زمین به خانواده های پرجمعیت وجود داشت که با دستور استاندار سمنان مقرر شد این مشکل تا پایان ماه جاری حل شود، بیان کرد: مانعی برای واگذاری زمین به خانواده های پرجمعیت استان وجود نخواهد داشت.

همتی از واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در شهرستان های استان سمنان خبر داد و افزود: دولت به صورت رایگان این زمین ها را به مردم واگذار می کند.

کد خبر: ۲۵۸٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha