۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
آخرین مهلت ارسال آثار صادرکنندگان نمونه استان بوشهر تا ۲۵ آذر تعیین شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

آخرین مهلت ارسال آثار صادرکنندگان نمونه استان بوشهر تا ۲۵ آذر تعیین شد

بوشهر- محمدزاده معاون بازرگانی اداره کل صمت استان بوشهر گفت: آخرین مهلت ارسال آثار صادرکنندگان نمونه و برتر استان بوشهر تا ۲۵ آذر تعیین شد.

ابوالقاسم محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار، آخرین مهلت فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی در بوشهر را اعلام کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: مهلت فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی از 15 تا 25 آذر ماه سال جاری تعیین شده است.

محمد زاده خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه مربوطه به آدرس https://topexporters.tpo.ir از روز چهارشنبه 15/9/1402 تا پایان ساعت 24 شنبه 25/9/1402 نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص های ارزیابی اعلام شده ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات براساس معیارها و شاخص های مقرر، سازمان توسعه تجارت ایران درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه استانی در سال 1402 به مناسبت گرامیداشت روز ملی صادرات است.

محمدزاده گفت: صادرکنندگان نمونه و برتر، با دریافت تندیس برنزی و لوح تقدیر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان بوشهر ابراز داشت: ثبت نام در گروه های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام می پذیرد و با توجه به پتانسیل های تولیدی و صادراتی، از طریق کارگروه ارزیابی نمونه استان انجام می شود.

وی یادآور شد: پس از پایان مهلت ثبت نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه های متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرایند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت و تاریخ فوق الذکر غیرقابل تمدید است.

کد خبر: ۲۵۸٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha