۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
تحویل ۴ هزار واحد مسکونی به مردم شهرستان رباط کریم و پرند
در سفر رئیس جمهور انجام خواهد شد؛

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی به مردم شهرستان رباط کریم و پرند

منصوری، معاون اجرایی رئیس‌ جمهور خبر داد: در سفر آیت الله رئیسی بیش از ۴ هزار واحد مسکونی تازه تکمیل شده در اختیار مردم شهرستان رباط کریم و شهر پرند قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار، محسن منصوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره افتتاح متروی پرند گفت: رئیس جمهور فردا پنجشنبه متروی پرند را افتتاح خواهد کرد. شهر جدید پرند با توجه به جمعیت‌پذیری بسیار بالا دسترسی مشکلی به شهر تهران دارد. از حدود ۱۳-۱۴ سال قبل این پروژه آغاز شد و متاسفانه با سرعت کمی پیش می‌رفت.

منصوری بیان کرد: رئیس‌جمهور در بازدید سال گذشته دستور داد که در اسرع وقت این پروژه تکمیل شود. دولت حدود هزار میلیارد تومان در برای این پروژه هزینه کرد و به لطف خدا فردا با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در این سفر بیش از ۴ هزار واحد مسکونی تازه تکمیل شده در اختیار مردم شهرستان رباط کریم و شهر پرند قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان البرز خاطر نشان کرد:هفته آینده رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان البرز سفر خواهند کرد. حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و حدود ۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به این استان تزریق شده که تحولات خوبی در استان اتفاق افتاده است.

منصوری خاطرنشان کرد: روز گذشته در نشست با فعالان اقتصادی و عمرانی تصمیمات خوبی اتخاذ شد که با حضور رئیس جمهور برخی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد. حدود ۷ کیلومتر از کمربندی شهید سلیمانی که کمربندی شمالی شهر کرج است به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: پروژه‌های آب، فاضلاب و تصفیه خانه‌های مهمی در استان البرز به بهره برداری رسیده است. پروژه‌های مسکن و پروژه‌های اقتصادی هم در دستور کار قرار دارد. رئیس جمهور نشستی نیز با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران استان البرز خواهند داشت.

معاون اجرایی رئیس‌ جمهور افزود: از پروژه‌های بسیار مهمی که در ادامه نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و به بهره‌برداری و به سامان رساندن پروژه‌های معطل مانده است، پروژه بیمارستان شهید سلیمانی فردیس است.

منصوری بیان کرد: فردیس شهرستانی با ۷۰۰- ۸۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد هرگونه تخت بیمارستان است. رئیس جمهور در سفر اول بازدیدی از این مجموعه داشت.

وی با اشاره به بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی در فردیس گفت: با دستور رئیس جمهور بعد از سال‌ها کار این بیمارستان با سرعت انجام شد و به بهره‌برداری رسید و امیدواریم در سفر هفته آینده با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این پروژه‌ هم به بهره‌برداری و افتتاح برسد.

کد خبر: ۲۵۸٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha