۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
ضمانت های زنجیره ای برای تسهیلات پنل های ۵ کیلوواتی اخذ می شود| تنفس ۴ ماهه در بازپرداخت تسهیلات
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

ضمانت های زنجیره ای برای تسهیلات پنل های ۵ کیلوواتی اخذ می شود| تنفس ۴ ماهه در بازپرداخت تسهیلات

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ضمانت های زنجیره ای برای تسهیلات پنل های ۵ کیلوواتی اخذ می شود از تلاش برای تنفس ۴ ماهه در بازپرداخت تسهیلات پنل ها خبر داد.

علی باستین در پایان نشست با بانک های استان در گفت و گو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی اظهار داشت: از اقدامات مهم دولت سیزدهم، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد است که در استان بوشهر نیز برنامه های متنوعی در این مسیر انجام شده است.

وی افزود: یکی از ابزارهای توانمندسازی مددجویان، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزاست که بحمدالله در استان شاهد رشد چشمگیر پرداخت تسهیلات کم بهره هستیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امروز با بانک ها و کمیته امداد نشست داشتیم که بر لزوم هماهنگی لازم در نحوه پرداخت تسهیلات تاکید شد.

باستین: امسال، سهم استان در جزو ۴ تبصره ۱۸ بسیار خوب بوده که رقمی بالغ بر ۷۸۴ میلیارد تومان است و تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است

باستین تصریح کرد: امسال، سهم استان در جزو ۴ تبصره ۱۸ بسیار خوب بوده که رقمی بالغ بر ۷۸۴ میلیارد تومان است و تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: از بانک ها خواستیم که در پرداخت تسهیلات، تسریع کنند و کمیته امداد نیز در ارسال پرونده متقاضیان شتاب ببخشد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مقرر شد مددجویان ظرف یک‌ هفته نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده و کسانی که در موعد مقرر نتوانند تکمیل کنند، مددجویان جدید جایگزین شوند.

باستین افزود: در پرداخت تسهیلات مربوط به راه اندازی پنل های خورشیدی ۵ کیلووات‌ ساعتی در استان، ضمانت ها به صورت ضمانت های زنجیره ای اخذ شود.

وی بیان کرد: پیگیری لازم برای تنفس چهار ماهه از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد انجام شود تا پس از راه اندازی این پنل ها و پرداخت وزارت نیرو، نسبت به پرداخت اقساط اقدام شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: پیش بینی می کنیم که با همکاری و تعاملی که بین بانک ها و کمیته امداد وجود دارد، تا پایان بهمن ماه صد در صد منابع تخصیص یافته به استان پرداخت و صرف ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان شود.

کد خبر: ۲۵۸٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha