۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
عدم تامین اعتبار، علت تاخیر در پرداخت غرامت کشاورزان گرمساری است
معاون بانک کشاورزی سمنان در گفتگو با بازار:

عدم تامین اعتبار، علت تاخیر در پرداخت غرامت کشاورزان گرمساری است

سمنان- کرم الدین، معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه عدم تامین اعتبار، علت تاخیر در پرداخت غرامت کشاورزان گرمساری است، گفت: به زودی خسارات این کشاورزان پرداخت می شود.

محمد رضا کرم الدین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به خسارات وارده به زمین های زراعی کشاورزان گرمساری در سال زراعی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال زراعی گذشته اراضی کشاورزی شهرستان گرمسار متاسفانه با خسارات متعددی روبرو شد که به خصوص محصول گندم و جو را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی با بیان اینکه این دو محصول در نیمه سال زراعی قبل، با سرمای بهاره مواجه شدند، افزود: طوفان نیز در چندین مرحله بخش مهمی از محصولات گندم و جوی کشاورزان شهرستان گرمسار را تخریب کرد.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه از طریق معاونت خدمات بیمه ای و شعب و کارگزاری های بیمه تمام خسارات وارده به بخش کشاورزی شهرستان گرمسار برآورد و بررسی شده است، بیان کرد: مجوزهای تامین خسارات کشاورزان گرمساری نیز خوشبختانه اخذ شده است.

کرم الدین با بیان اینکه تکمیل فرم های تعیین خسارت کشاورزان گرمساری نیز صورت گرفته است، تاکید کرد: در صندوق بیمه تمام این فرم ها برای پرداخت خسارات به کشاورزان، بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در دو الی سه ماه اخیر منتظر پرداخت خسارات و غرامت های کشاورزان گرمساری بودیم، افزود: به دلیل اینکه پرداخت غرامت ها تامین اعتبار نشده بود، قدری این پرداخت ها با تاخیر روبرو شده است.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ۵۰ درصد تعیین خسارات هر فرد در فرم بیمه ای همزمان با دوم آذرماه سال جاری پرداخت شده است، گفت: مابقی غرامت ها به زودی پرداخت خواهد شد.

کرم الدین بیان کرد: پیگیر هستیم که خسارات کشاورزان آسیب دیده گرمساری به زودی با تامین اعتباری که صورت می گیرد، پرداخت شود.

کد خبر: ۲۵۸٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha