۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
پویش «دلگرمی احسان» در استان سمنان اجرا شد
معاون ستاد اجرایی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار:

پویش «دلگرمی احسان» در استان سمنان اجرا شد

شاهرود- جلالی، معاون ستاد اجرایی استان سمنان از اجرای پویش دلگرمی احسان در استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۴۰ دستگاه گرمایشی بین نیازمندان توزیع می شود.

مهدی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از اجرای پویش «دلگرمی احسان» در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در ادامه رسالت‌های خود در کمک به نیازمندان این پویش را هم‌زمان با اوج‌گیری فصل سرما در مناطق سردسیر و کویری این استان به اجرا درآورده است.

وی با بیان اینکه در قالب این پویش بیش از ۱۴۰ دستگاه گرمایشی شامل انواع بخاری گازی و آبگرمکن بین نیازمندان توزیع می‌شود، اضافه کرد: توزیع این اقلام در مناطق محروم و سردسیر آغاز شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه بیش از سه میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح پویش «دلگرمی احسان» هزینه شده است، تأکید کرد: ۶۰ گروه جهادی در این طرح همراهی دارند.

جلالی ضمن تأکید بر حفظ شأن و کرامت خانواده‌ها در اهدای این وسایل گرمایشی، در زمینه شیوه شناسایی خانواده‌های نیازمند در این طرح، بیان کرد: این افراد توسط گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی استان سمنان شناسایی شده‌اند و لیست آن در اختیار ستاد قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۵۸٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha