۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
۶ سامانه نظارتی در جاده‌های زنجان نصب شد
رییس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان:

۶ سامانه نظارتی در جاده‌های زنجان نصب شد

زنجان-رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: ۶ دستگاه دوربین نظارتی با فناوری عکاسی ثابت در جاده‌های استان نصب شده است.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، محمد محمدی اظهار کرد: ۶ دستگاه دوربین نظارتی با فناوری عکاسی ثابت در جاده‌های استان نصب شده است.

وی عنوان کرد: مراحل خرید ۳۰ دوربین نظارتی نیز انجام شده و تا قبل از پایان سال نصب و اجرایی می‌شود. محمدی در ادامه از اتصال دوربین‌های نظارتی اتوبان زنجان_قزوین به فیبر نوری خبر داد و افزود: با این اقدام، علاوه بر کاهش هزینه نگهداری دوربین‌ها، کاهش حوادث جاده‌ای، تصویر پایدار و باکیفیت‌تری خواهیم داشت.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: همچنین دوربین‌های نظارتی با فناوری عکاسی ثابت در نقاطی از محورهای زنجان _ بیجار، زنجان _تبریز، جاده ترانزیت زنجان_میانه، انتهای حوزه قیدار به همدان، زنجان به تاکستان و انتهای حوزه تهم چورزق که دسترسی به شبکه برق ممکن نبود، نصب شد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان به منظور تردد ایمن کاربران جاده‌ای، یادآور شد: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص و رصد ترافیک جاده‌ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی، می‌تواند در زمان بروز هرگونه مشکل جاده‌ای، خدمات‌رسانی به هموطنان را سرعت ببخشد.

محمدی عنوان کرد: تصویر دوربین‌های سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در نرم‌افزار و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رؤیت است و افراد می‌توانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های این سامانه استفاده کنند.

کد خبر: ۲۵۸٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha