۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
انتصاب مدیرعامل جدید شرکت سبحان آنکولوژی

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت سبحان آنکولوژی

بر اساس حکم صادره از سوی مرتضوی، مدیرعامل محترم شرکت گروه دارویی برکت، دکتر محمدپور به سمت مدیرعامل شرکت سبحان آنکولوژی منصوب شدند.

به گزارش بازار، بر همین اساس طی جلسه معارفه‌ای که در محل دفتر مرکزی شرکت گروه دارویی برکت با حضور معاونان و مدیران گروه دارویی برکت و نیز مدیران دفتر مرکزی شرکت سبحان آنکولوژی و همچنین ارتباط تصویری برخط با مدیران کارخانه برگزار گردید، در ابتدا مرتضوی ضمن تشکر از زحمات گودرزی مدیر عامل قبلی شرکت در دو سال گذشته، محمدپور را مدیری برآمده از داخل مجموعه گروه دارویی برکت و آشنا به مسائل و مدیری حرفه‌ای معرفی کردند و اظهار امیدواری نمودند با همکاری و همدلی هرچه بیشتر مدیریت جدید و مدیران و کارکنان شرکت سبحان آنکولوژی بزودی شاهد موفقیت‌های بیشتر این شرکت در حوزه تولید، فروش، صادرات، بهره‌ وری و سودآوری باشیم.

سپس محمدپور طی سخنانی از حسن اعتماد گروه دارویی برکت تشکر نمودند و اظهار امیدواری کردند تا با کمک و همکاری همه پرسنل شرکت، سبحان آنکولوژی را به جایگاه درخور و در شأن خود در صنعت دارو برسانند.

در این جلسه همچنین معاونین و مدیران حاضر در جلسه هر یک به فراخور حوزه کاری خویش نکاتی را به منظور هرچه بهتر شدن فعالیت‌های شرکت بیان نمودند.

کد خبر: ۲۵۸٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha