۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
۲۴ هزار کالا را با اطمینان و اعتبار بانک سینا بخرید| خرید با تسهیلات آنی به مشتریان
افزایش رضایت سازمانی با همکاری بانک سینا

۲۴ هزار کالا را با اطمینان و اعتبار بانک سینا بخرید| خرید با تسهیلات آنی به مشتریان

بازارگاه سیمارت بانک سینا یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که توسط بانک سینا ایجاد شده و به کاربران امکان خرید و فروش کالاها و خدمات را از طریق اینترنت فراهم می‌کند.

به گزارش بازار، بازارگاه سیمارت بانک سینا یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که توسط بانک سینا ایجاد شده است. این بازارگاه به کاربران امکان خرید و فروش کالاها و خدمات را از طریق اینترنت فراهم می‌کند و امکان پرداخت الکترونیکی نیز فراهم می‌آورد. بانک سینا با این خدمت جدید عملا گام دیگری در مسیر مرسوم تعاریف بین المللی از نظام بانکی گام برداشته است.

این بازارگاه می‌تواند به عنوان یک واسطه بین فروشندگان و خریداران عمل کند و به آن‌ها کمک کند تا به راحتی و با امنیت بیشتری معاملات خود را انجام دهند.

در این طرح تسهیلات اعطایی از یک سو برای مصرف واقعی پرداخت می گردد و از سوی دیگر کارفرمایان در صورت تمایل می توانند، حمایت های خود را برای افزایش قدرت خرید کارکنان و افزایش رضایتمندی سازمانی با اطمینان بیشتری اقدام نمایند.

غلامرضا فتحعلی که از زمان حضورش تاکنون به دنبال مسیر تحول دیجیتال در این بانک است، چندی پیش درباره سیمارت گفته بود: بانک سینا پس از ارائه اپلیکیشن «سیبانک» به عنوان نخستین محصول بانکداری پلتفرمی خود، در شرایط کنونی از طریق راه‌اندازی بازارگاه «سیمارت» در مسیر توسعه بانکداری دیجیتال گام جدیدی برداشته است.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه ضمن تبیین ابعاد طرح راهبردی کسب‌و کار در افق چشم‌انداز سه‌ساله این بانک گفته بود: بر اساس برنامه‌ها و رویکردهای آینده‌نگر، به دنبال توسعه سرزمین هوشمند سینا هستیم و در این راستا با راه‌اندازی بازارگاه «سیمارت» به عنوان بخشی از اکوسیستم دیجیتال بانک سینا، ارائه خدمات مطلوب و ارزش‌آفرین به گروه‌های مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

طبق اطلاعات موجود سیمارت، بازارگاه هوشمند سینا یکی از محصولات سرزمین هوشمند سیناست که درآن محصولات گروه‌های کالایی متعدد برای خرید مشتریان، ارائه شده است. در این سامانه امکان خرید از محل پرداخت تسهیلات سازمانی بانک سینا به کارکنان وجود دارد.

در این طرح تسهیلات اعطایی از یک سو برای مصرف واقعی پرداخت می گردد و از سوی دیگر کارفرمایان در صورت تمایل می توانند، حمایت های خود را برای افزایش قدرت خرید کارکنان و افزایش رضایتمندی سازمانی با اطمینان بیشتری اقدام نمایند

اعطای هدفمند تسهیلات

مهدی باستان معاون برنامه‌ریزی و کسب‌و کار بانک سینا مزیت سوم این پلتفرم را عطای هدفمند تسهیلات بانک سینا در بستر «سیمارت» در راستای حمایت از تولیدات ایرانی می داند و می گوید: پرداخت هدفمند تسهیلات این بانک از طریق سامانه «سیمارت» با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی، منجر به رونق تولید خواهد شد.

مهدی باستان گفته: در این سرزمین، پس از طراحی و ارائه اپلیکیشن «سیبانک» به عنوان محصولی متناسب با نیازهای بانکداری خرد و اجتماعی، در دومین گام، سامانه «سیمارت» یا بازارگاه هوشمند سینا را با هدف اعطای هدفمند تسهیلات بانکی راه‌اندازی کردیم.

وی تصریح کرده بود: یکی از دغدغه‌های مهم در نظام بانکی این است که تسهیلات اعطایی از محل واقعی مصرف خارج نشود تا خلق پول بیشتر و افزایش نقدینگی و تورم، صورت نپذیرد. برای جلوگیری از این اتفاق، همگام با سیاست‌های دولت در جهت کنترل تورم، سامانه سیمارت را طراحی کردیم تا در این بازارگاه هوشمند، ضمن افزایش توان اعتباری خریداران، از طریق بازاریابی و فروش بیشتر محصولات ایرانی، شاهد رونق تولید داخلی باشیم.

باستان، هوشمندی سیمارت را به عنوان مزیت رقابتی این سامانه توصیف کرده و می افزاید: این شاخصه که جزو پارادایم‌های روز حوزه‌های کسب‌و کاری دیجیتال است، باعث افزایش کارایی این سامانه در جهت رفع نیازهای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خواهد شد.

۲۴ هزار کالا را با اطمینان و اعتبار بانک سینا بخرید| خرید با تسهیلات آنی به مشتریان

اعطای تسهیلات سازمانی به کارمندان

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا نیز درباره این پلتفرم می گوید: امکان هدایت تسهیلات سازمانی بانک سینا که به کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها اختصاص می‌یابد، به سمت خرید از بازارگاه «سیمارت» وجود دارد.

ابراهیم محمدی می گوید: بر اساس استراتژی‌های طرح راهبردی کسب‌و کار بانک سینا، ماموریت توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال این بانک به شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا که از شرکت‌های تخصصی بانک در زمینه فناوری اطلاعات محسوب می‌شود، سپرده شده است.

وی می افزاید: بانک سینا این امکان را فراهم کرده تا کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق تخصیص اعتبار یک میلیارد ریالی در قالب عقد مرابحه، تسهیلات خرید کالا در سامانه سیمارت با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه را دریافت کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های بازارگاه سیمارت گفت: اهمیت سیمارت از آن جهت است که سازمان‌ها به پشتوانه تسهیلات بانک سینا، می‌توانند نقش بسزایی در تأمین مالی کارکنان خود در جهت خرید کالاهای اساسی ایفا کنند.

هم اکنون در بازارگاه سیمارت بیش از ۲۴ هزار کالا در گروه‌های مختلف کالایی از برندهای معتبر و طرف قرارداد بانک سینا قابل ارائه هستند که در شش بخش اصلی وقابل مجزا به شرح لوازم خانگی، طلا و زیورآلات، کالاهای دیجیتال، کالاهای بهداشتی و آرایشی، خدمات گردشکری (سفرهای خارجی و داخلی) عطر و رایحه در دسترس مشتریان این پلتفرم است

۲۴ هزار کالا در ۶ رشته

هم اکنون در بازارگاه سیمارت بیش از ۲۴ هزار کالا در گروه‌های مختلف کالایی از برندهای معتبر و طرف قرارداد بانک سینا قابل ارائه هستند که در شش بخش اصلی وقابل مجزا به شرح لوازم خانگی، طلا و زیورآلات، کالاهای دیجیتال، کالاهای بهداشتی و آرایشی، خدمات گردشکری (سفرهای خارجی و داخلی) عطر و رایحه در دسترس مشتریان این پلتفرم است وامکان تجربه بی‌نظیر خرید آنلاین را با استفاده از تسهیلات بانکی به شما ارائه می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست زیرا دامنه کالا/ خدمات ارائه شده دائم در حال بزرگ تر شدن بوده و عملا بانک سینا به اهرمی برای توسعه اقتصاد دیجیتال با ضریب اطمینان بیشتر بدل خواهد شد.

این بستر به شما اجازه می‌دهد تا به وسیله اعتبار بانکی خود و یا حمایت شده از سوی کارفرمایان محترم، از فروشگاه آنلاین سیمارت، کالاهای دلخواه خود را تهیه کنید.

طبق آنچه در سایت این پلتفرم آمده: در سیمارت، خرید به یک تجربه آسان، جذاب و دلپذیر تبدیل می‌شود و کاربران بابت اصالت کالا یا فرآیند پرداخت، ‌نگرانی نخواهند داشت و آنها در تمام مراحل خرید شما را همراهی می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که تجربه‌ی خرید شما بی‌بدیل باشد.

قرار است این پلتفرم جامع تمام نیازهای شما را در یک مکان فراهم آورد. از وسایل الکترونیکی تا مد پوشاک، از وسایل ورزشی تا تجهیزات خانگی، از کتب دانشگاهی تا آثار هنری و بسیاری اقلام دیگر.

تعهد بانک سینا به مشتریانش در این پلتفرم راهنمایی‌های مالی و تسهیلات بانکی بی‌نظیر است که هر خرید را به فرصتی منحصر به فرد برای بهره‌برداری از خدمات بانکی و همچنین به دست آوردن محصولات موردنظر تبدیل خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آغاز تجربه‌ی بی‌نظیر خرید از طریق سیمارت، لطفاً با مشاوران این پلتفرم در وبسایت سیمارت simart.ir تماس بگیرید و به دنیایی از خرید آنلاین با تسهیلات بانکی وارد شوید.

کد خبر: ۲۵۸٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha