۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
عملیات اجرایی «ناحیه تویه‌دروار» در دامغان آغاز شد
مدیرعامل شهرک های صنعتی سمنان در گفتگو با بازار:

عملیات اجرایی «ناحیه تویه‌دروار» در دامغان آغاز شد

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی منطقه صنعتی تویه دروار در شهرستان دامغان خبر داد.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه عملیات اجرایی ناحیه تویه‌دروار در شهرستان دامغان آغاز شد، تاکید کرد: عملیات پروژه عمرانی عملیات خاکی، جدول‌گذاری و شبکه توزیع آب در ناحیه صنعتی تویه‌دروار شهرستان دامغان از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۳۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: اعتبارات این طرح از بودجه داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تامین شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه پروژه عمرانی راهسازی و جدول کشی و ... طرح ناحیه صنعتی تویه دروار ۴۸ هزار متر برآورد شده است، بیان کرد: آذرماه سال آینده عملیات اجرایی زیرساخت های این ناحیه صنعتی به اتمام می رسد.

باقری از اجرای یک طرح عمرانی دیگر هم در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان خبر داد و گفت: پروژه عمرانی اجرای شبکه برق و روشنایی در شهرک صنعتی آرادان با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل بودجه داخلی آغاز شد.

وی با بیان اینکه مسیر عملیات عمرانی این طرح یک هزار متر خواهد بود، گفت: برآورد ما از اجرای طرح یک سال خواهد بود.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha