۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
پروژه راهسازی باغچه به کالپوش افتتاح شد
با حضور مسئولان؛

پروژه راهسازی باغچه به کالپوش افتتاح شد

میامی- مراسم افتتاح پروژه راهسازی باغچه به حسین آباد و همچنین روکش آسفالت راه روستایی کالپوش با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مراسم افتتاح سه طرح راهسازی در منطقه حسین آباد کالپوش شامل محور باغچه، تکمیل محور لووه به دشت شاد و همچنین روکش آسفالت جاده حسین آباد صبح سه شنبه با حضور استاندار سمنان و نماینده شاهرود و میامی در مجلس برگزار شد.

به گفته مسئولان راه و شهرسازی برای این سه طرح مجموعاً ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه صبح امروز شاهد افتتاح پروژه راه روستایی پل ابریشم میامی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال بودیم، گفت: لحظاتی قبل نیز مراسم افتتاح سه طرح در حوزه راه سازی روستایی بخش کالپوش نیز با حضور استاندار سمنان و نماینده شاهرود و میامی در مجلس برگزار شد.

امیر عمیدی با بیان اینکه عملیات بهسازی محور حسین آباد کالپوش با اعتبار ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال یکی از طرح های افتتاح شده امروز است، تاکید کرد: عملیات نوسازی و تکمیل محور لووه به دشت شاد با اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: مرمت و روکش آسفالت گرم روستای باغچه در بخش کالپوش با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان سومین طرحی بود که در این منطقه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: در مجموع بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال برای این سه طرح راهسازی روستایی در بخش کالپوش شهرستان میامی هزینه شده است.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha