۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
بازگشت ۱۱۳ هزار میلیارد ریال به بیت المال با پیگیری دستگاه قضا
دادستان تهران اعلام کرد

بازگشت ۱۱۳ هزار میلیارد ریال به بیت المال با پیگیری دستگاه قضا

دادستان تهران گفت: در ۸ ماه ابتدای امسال، میزان وصول جزای نقدی حدود ۴۴۲ میلیارد ریال و مقدار ردمال صورت گرفته در شعب اجرای احکام حدود ۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

به گزارش بازار، علی صالحی با ارائه آمار و ارقامی در خصوص عملکرد شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی گفت: در ۸ ماه سپری شده از سال و در نتیجه پیگیری‌های به عمل آمده در شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی پیرامون پرونده‌های خاص، کثیرالشاکی، بانکی و مالیاتی، حدود ۱۱۳ هزار میلیارد ریال وصول و به بیت المال بازگشته است.

صالحی افزود: در همین بازه زمانی مقدار وصول جزای نقدی حدود ۴۴۲ میلیارد ریال و ردمال انجام گرفته در شعب اجرای احکام حدود ۶ هزار میلیارد ریال بوده است. این آمار یک ناحیه از دادسرا در تهران است و آمار سایر ناحیه‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

شایان ذکر است رقم وصولی شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در تهران طی ۸ ماه گذشته، در مواردی از برخی ردیف‌های بودجه امسال به طور قابل توجهی بیشتر است؛ به طور تقریبی، این رقم معادل ۵ برابر بودجه سازمان اداری و استخدامی کشور، ۲/۱ برابر بودجه وزارت نفت و ۱/۲ برابر بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha