۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
یک پروژه راه‌سازی در میامی افتتاح شد
با حضور مسئولان؛

یک پروژه راه‌سازی در میامی افتتاح شد

میامی- آئین بهره برداری از پروژه اجرای زیرسازی و آسفالت محور پل ابریشم در شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان و نماینده شاهرود و میامی در مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مراسم بهره برداری از پروژه اجرای زیرسازی و آسفالت محور پل ابریشم در شهرستان میامی صبح سه شنبه با حضور استاندار سمنان، نماینده شاهرود و میامی در مجلس، فرماندار میامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه پل ابریشم میامی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه این پروژه از مصوبات سفر استاندار سمنان به شهرستان میامی بود، گفت: احداث راه در منطقه پل ابریشم برای اتصال روستاهای منطقه یکی از مطالبات دیرینه مردم منطقه بود.

امیر عمیدی با بیان اینکه برای این طرح اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد، بیان کرد: این طرح به طول ۹ کیلومتر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه مردم هفت روستای منطقه از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد، افزود: منطقه پل ابریشم به واسطه محرومیت نیاز مبرمی به مسیر دسترسی داشت که این امر خوشبختانه در دولت سیزدهم بعد از سال ها، محقق شد.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha