۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
۴۲ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات راهداری زنجان اختصاص یافت
رییس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری زنجان:

۴۲ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات راهداری زنجان اختصاص یافت

زنجان- رییس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: ۴۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای خرید ماشین‌آلات راهداری استان اختصاص یافته است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، علی پیری با بیان اینکه راهداری زمستانی یکی از مهم‌ترین وظایف و از اصلی‌ترین دغدغه‌های اداره کل است، گفت: در شرایط سخت زمستان بیشترین استفاده از ماشین آلات صورت می‌گیرد در حالی که بیش از ۸۰ درصد ناوگان ماشین‌آلات این اداره کل در سن فرسوده هستند که تعمیر و نگهداری آنها هزینه و انرژی بالای را می‌طلبد.

وی افزود: امسال ۱۴ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات از اعتبارات استانی راهداری اختصاص یافته و ابلاغ دو برابر این اعتبار از سوی سازمان صادر شده است.

پیری ادامه داد: به محض اینکه این اعتبار در اختیار استان قرار گیرد ماشین آلات لازم با اولویت نیاز شهرستان‌هایی که دارای شرایط سخت هستند خریداری می‌شود.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه به صورت میدانی از مشکلات شهرستان‌های زنجان، قیدار، زنجانرود، ماهنشان، طارم، ابهر، ایجرود و خرمدره بازدید شد، اضافه کرد: مسائل و مشکلات به مسئولان ذیربط کشوری انتقال داده شد و به زودی با استقرار ماشین‌آلات از استان‌های معین و خرید تجهیزات جدید، بخشی از مشکلات شهرستان‌ها مرتفع می‌شود.

وی در ادامه بزرگترین مشکل را کمبود اعتبار برای نوسازی ماشین‌آلات راهداری عنوان کرد و افزود: هم اکنون بیش از ۹۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، با عمر ۲۷ سال و ۸۵ دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین، با عمر متوسط ۲۶ سال دراستان در حال ارائه خدمت هستند.

کد خبر: ۲۵۸٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha