۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
۱۲۸۰ کودک ایلامی مشمول افزایش یارانه شدند
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۱۲۸۰ کودک ایلامی مشمول افزایش یارانه شدند

ایلام- الیاسی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: یک هزار و ۲۸۰ کودک ایلامی به تازگی مشمول افزایش یارانه شده اند.

نورالدین الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور یارانه دهک‌های یک تا هفت که نمودار رشد کودکان آن‌ها پایین است از ۶۰۰ تا یک میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: حساب خانوارهای دارای کودک زیر۵ سال مبتلا به سوء تغذیه در دهک های یک تا هفت درآمدی در قالب سبد هزینه غذایی به تعداد ۱۰ قلم کالای موردتایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ترتیب در دهک های یک تا پنج درآمدی با داشتن یک کودک سوءتغذیه ماهیانه یک میلیون تومان، دو کودک دو میلیون تومان و سه کودک سه میلیون تومان است.

وی ادامه داد: برای خانوارهای دهک شش تا هفت برای یک کودک ۶۰۰ هزار تومان، دو کودک یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سه کودک یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کارت اعتباری آنها شارژ می شود.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی ایلام با بیان این که خانوارهای مشمول طرح از قبل توسط وزارت بهداشت شناسایی شده و پیامک دریافت کرده اند، افزود: تاکنون در استان ایلام یک هزار و ۲۸۹ کودک مشمول طرح شناسایی شده که یک هزار و ۲۱۷ خانوار دارای یک کودک بوده اند.

وی بیان کرد: همچنین ۳۰ خانوار دارای دو کودک و چهار خانوار دارای سه کودک مبتلا به سوء تغذیه شناسایی شدند.

کد خبر: ۲۵۸٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha