۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
۷۰ پرونده زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان زنجان پیگیری می شود
معاون املاک اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان :

۷۰ پرونده زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان زنجان پیگیری می شود

زنجان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ۷۰ پرونده زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان زنجان در دست پیگیری است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، عبدالله حیدری به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه های حقوقی و قضایی معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی بازه زمانی هفت ماهه تعداد ۴۰۱ مورد پرونده مطروحه بوده است.

وی تعداد آرای اخذ شده به نفع دولت در این بازه زمانی را ۱۸۲ پرونده اعلام کرد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،به پیگیری پرونده های مقابله با زمین خواری طی هفت ماهه سالجاری اشاره کرد و بیان داشت: ۷۰ پرونده زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان در دست پیگیری است.

حیدری با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری از اولویت‌های مهم کاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان است،بیان داشت: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی، یگان حفاظت اراضی ملی استان زنجان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: در استان زنجان همزمان با سراسر کشور در طول شبانه‌روز سامانه تلفنی چهار رقمی «۱۶۵۶» برای دریافت اخبار و گزارشات مردمی برای مقابله با پدیده زمین‌خواری و پیشگیری از تصرفات احتمالی فعال است.

کد خبر: ۲۵۸٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha