۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
۴۴۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزای روستایی در گلستان پرداخت شد
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان:

۴۴۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزای روستایی در گلستان پرداخت شد

گرگان- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: طی یک سال و نیم گذشته ۴۴۴ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد پنج هزار و ۸۹۲ طرح اشتغالزای روستایی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نصیبی عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: طبق آخرین آمار اعلامی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یک سال و نیم گذشته ۴۴۴ میلیارد تومان تسهیلات به پنج هزار و ۸۹۲ طرح اشتغالزای روستایی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات ارزان قیمت بوده و در مناطق مرزی و عشایری با نرخ چهار درصد و در سایر روستاها با نرخ شش درصد ارائه شد، افزود: پیش‌بینی میزان اشتغال این طرح‌ها ایجاد هشت هزار و ۳۱۲ فرصت شغلی جدید در استان است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان توضیح داد: طی یک سال و نیم گذشته اجرای شش هزار و ۱۹ طرح اشتغالزا در روستاهای استان با پیش‌بینی تسهیلات ۴۶۹ میلیارد تومانی مصوب شده بود.

وی ادامه داد: در این مدت پنج هزار و ۹۲۸ طرح اشتغالزا با پیش‌بینی تسهیلات ۴۵۹ میلیارد تومانی به مرحله انعقاد قرارداد با بانک‌ها رسید و تاکنون پنج هزار و ۸۹۲ طرح موفق به دریافت تسهیلات خود شدند.

نصیبی با اشاره به اینکه سهم گلستان از برنامه ابلاغی تسهیلات اشتغالزای روستایی ۴۳۸ میلیارد تومان بود، تصریح کرد: خوشبختانه موفق شدیم بیش از ۱۰۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم و به زودی بخشی از سهم جذب نشده سایر استان‌ها در این حوزه به گلستان اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از این تسهیلات برای ایجاد اشتغال در بخش خدمات، گردشگری، صنعتی و توسعه صنایع تبدیلی روستایی پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۵٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha