۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
۱۵۰۰ میلیارد ریال پروژه گاز رسانی در استان سمنان اجرا شد
مدیرعامل شرکت گاز سمنان در گفت‌وگو با بازار:

۱۵۰۰ میلیارد ریال پروژه گاز رسانی در استان سمنان اجرا شد

سمنان- حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه گازرسانی در این استان به بهره برداری رسیده است.

سیدجواد حقیقت حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه گازرسانی در این استان به بهره برداری رسیده است، تاکید کرد: تا کنون۲۹۶ روستا با جمعیت ۳۹ هزار و ۸۸۴ خانوار در سراسر استان سمنان از نعمت گاز بهره مند شده بودند.

وی با بیان اینکه در دوران خدمت رسانی دولت سیزدهم، چهار هزار و ۴۹۷ مشترک روستایی استان سمنان از خدمات شرکت گاز بهره مند شدند، افزود: مجموع مشترکان بخش روستایی در سطح استان پهناور سمنان به ۶۰ هزار و ۱۹۷ تعداد مشترک رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه تا پایان سال جاری هشت روستای دیگر در استان گازرسانی می شود، تاکید کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۴ هزار و ۸۹۴ اشتراک جدید گاز در سطح استان در ثبت شد و بر این اساس تعداد مشترکان گاز طبیعی در سطح استان به ۳۲۲ هزار و ۳۳ اشتراک رسیده است.

حقیقت حسینی با اشاره به این‌که از مرداد ماه ۱۴۰۰ تاکنون با گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی مقدار قابل توجهی از فراورده های نفتی صرفه جویی شده است گفت: تعداد واحدهای صنعتی گازرسانی شده طی دو سال، ۱۸۳ واحد با مقدار حجم جایگزین شده ۷۶ هزار و ۸۶۰ متر مکعب گاز طبیعی در ساعت است.

وی افزود: تعداد واحدهای گازرسانی شده مشمول مصوبه شورای اقتصاد ۲۲۰ واحد و با مقدار حجم صرفه جویی شده ۱۰میلیون و ۷۶۱ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین گفت: گازرسانی به واحدهای تولیدی و توجه به مناطق کم برخوردار از اهداف راهبردی شرکت ملی گاز ایران است و اجرای این امر در سال ۱۴۰۲ و در سطح استان با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

حقیقت حسینی بیان کرد: در بخش صنعتی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون، در بخش نیروگاهی یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون، در بخش خانگی یک میلیارد و ۱۷۶ میلیون، در جایگاه‌های CNG ۲۷۳ میلیون، در بخش تجاری ۹۵ میلیون و بخش عمومی ۳۸ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است.

وی در خاتمه افزود: پنج میلیارد و ۱۰۱ میلیون مترمکعب گاز در سطح استان مصرف شد که این امر نشان از تولید اشتغال‌زا و پویایی صنعت و عملکرد مثبت شرکت گاز استان سمنان در تأمین پایدار گاز دارد.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha