۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
رویداد «از مهارت تا تولید» برای توانمند سازی مدارس تولید و مهارت کشور برگزار شد
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)؛

رویداد «از مهارت تا تولید» برای توانمند سازی مدارس تولید و مهارت کشور برگزار شد

قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در جهت توانمند سازی ۵۰ نفر از مدیران، معلمان و کادر مدارس تولید و مهارت رویداد سه روزه از مهارت تا تولید را برگزار کرد.

به گزارش بازار؛ حمید سلیمی مدیر قرارگاه عدالت آموزش بنیاد احسان با اشاره به اینکه بنیاد احسان در جهت توانمند سازی ۵۰ نفر از مدیران، معلمان و کادر مدارس تولید و مهارت رویداد سه روزه از مهارت تا تولید را برگزار کرد گفت: بنیاد احسان تا کنون در ۷ استان کشور توانسته است مدارس تولید و مهارت را راه اندازی کند.

سلیمی با اشاره به اینکه در این مدارس علاوه بر دروس آموزش معمول به دانش آموزان مهارت آموزی بر پایه تولید آموزش داده می‌ شود افزود: شرکت کنندگان این رویداد به سه دسته تقسیم می‌ شوند؛ مدیران یا دبیر کار آفرینی مدارس تولید، کسانی که در شناسایی مدارس تولید جدید در استان‌ ها با قرارگاه همکاری می‌ کنند و کسانی که مدارس تولید و مهارت شان در آستانه راه اندازی است.

حمید سلیمی خاطرنشان کرد: در این رویداد شرکت کنندگان با حضور اساتید مجرب با کار آفرینی اجتماعی و چگونگی برخورد و جهت دهی با نوجوانان آشنا شدند و همچنین با بازدید از انواع گلخانه و مراکز نوآوری دانش آموزی آماده می شوند که یک نمونه صحیح در مدارس تولید شان انجام دهند.

سلیمی تاکید کرد: راه اندازی مدارس تولید در کشور با سرعت بیشتری درحال پیشرفت است و در کنار راه اندازی توانمند سازی آن‌ ها نیز مد نظر قرار گفته است.

کد خبر: ۲۵۷٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha