۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
فاز ۲ فرودگاه امام (ره) آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است
جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا:

فاز ۲ فرودگاه امام (ره) آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است

اکبری، جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: پروژه فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است.

به گزارش بازار، عباس اکبری امروز (شنبه) در آیین شروع عملیات عمرانی بزرگ‌ترین پروژه فرودگاهی کشور، فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: به‌عنوات سربازان پاسدار جمهوری اسلامی وظیفه داریم که در عرصه باشیم، چه در زمان جنگ و چه پس از آن. ما تمان توان را در خدمت نظام گذاشتیم بنا به تقسیم کار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخش مهندسی و سازندگی به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپرده شده است.

وی با بیام اینکه ما در تمام ‌پروژه‌ها پیشرو بودیم، افزود: انگیزه ما پیمانکاری نیست، بلکه با انگیزه رسالتی در خدمت نظام هستیم و به‌دنبال انتفاع براب مجموعه سپاه نیستیم، بلکه انتفاع ما انجام رسالتی است که برای جمهوری اسلامی ایران به دست آید.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است. ما در این پروژه با تمام توان در خدمت هستیم و وظیفه ذاتی و الهی خود را دنبال می‌کنیم تا در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا، این پروژه را به انجام برسانیم.

کد خبر: ۲۵۷٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha