۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
مشکل مهم تولید کنندگان استان زنجان بحث مالیات است
استاندار زنجان:

مشکل مهم تولید کنندگان استان زنجان بحث مالیات است

زنجان- استاندار زنجان،گفت: یکی از مشکلات مهم و دغدغه اصلی تولید کنندگان استان، بحث مالیات است و نقش بخش خصوصی درایجاد آرامش جامعه برکسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح اله حقیقی ظهر چهارشنبه در شصت و چهارمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، گفت: جلسات کارگروه رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی برگزار می‌شود و این امر باعث شده تا مشکلات این واحدها را از نزدیک ببینیم و دستگاههای اجرایی در حل مشکلات با بخش خصوصی همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه نقش بخش خصوصی در ایجاد آرامش جامعه  برکسی پوشیده نیست، ابراز کرد:تولیدکنندگان بخش خصوصی در تامین آرامش جامعه، کمک‌کار دولت هستندو این مهم بسیار خوب است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه مدیران از اختیارات خود برای حل و فصل مشکلات واحدهای تولید کننده استفاده کنند، گفت: ایجاد آرامش در شرایط کنونی و حل مشکلات واحدهای تولیدی مهمترین وظیفه همه مدیران است.

حقیقی بابیان اینکه مدیران بخش دولتی از اختیارات خود برای رفع مشکل تولید و صاحبان صنایع استفاده کنند، ابراز کرد: از همکاری خوب بخش خصوصی تشکر می‌کنم که در اقتصاد استان نقش موثری دارند. 

وی افزود: با تمام مشکلاتی اقتصادی که در کشور وجود دارد امسال حجم سرمایه گذاری در استان زنجان به ۲ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

استاندارزنجان، تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم و دغدغه اصلی تولید کنندگان استان، بحث مالیات است و  برای بررسی و رفع این مسائل از رئیس سازمان امور مالیاتی کشور دعوت کردیم تا با حضور در زنجان دستورات لازم را اتخاذ کرده و مشکلات این واحدها را بررسی کرده و حل کند.

حقیقی گفت: به همت مدیران و صداقت و انسانیت بخش خصوصی و صاحبان تولید طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است.

کد خبر: ۲٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha