۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
جلسه هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه برگزار شد
با حضور وزیر تعاون؛

جلسه هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه برگزار شد

جلسه هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با دستور کار رسیدگی به مسائل صندوق بازنشستگی کشوری به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش بازار، صد و پنجاهمین جلسه هیئت امنای با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون و رئیس هیئت امناء، «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، «مهدی مسکنی» سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، اعضای هیئت مدیره و هیئت نظارت سازمان و صندوق‌ و اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امناء برگزار گردید.

یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه، بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق کشوری بود که پس از بحث و بررسی و ارائه توضیحات توسط سرپرست صندوق و مدیران آن و اخذ نظرات هیئت امناء مصوب شد که اقدامات مقتضی با رعایت صرفه و صلاح صندوق و ارائه خدمات کیفی به بازنشستگان انجام شود.

در ادامه این جلسه، وضعیت ۳ بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای خوی، بیرجند و اهواز مطرح شد که گزارش مفصلی توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، دباغ عضو هیئت مدیره و اسلامی معاون درمان سازمان ارائه گردید و پس از بحث و بررسی‌های کارشناسی دقیق و ارائه نقطه‌نظرات اعضای هیئت امناء مصوب شد که این بیمارستان‌ها از وضعیت هیئت مدیره‌ای به ملکی سازمان تأمین اجتماعی تغییر مدیریت داده شوند.

بررسی برنامه راهبردی سازمان تأمین اجتماعی دیگر موضوع این جلسه بود که مدیرعامل سازمان در این خصوص گزارشات لازم را ارائه نمود و مصوب گردید که کارگروهی بدین منظور در دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه تشکیل شود و کارگروه مذکور این برنامه راهبردی را به‌طور دقیق با حضور شرکای اجتماعی و ذی‌نفعان بررسی کرده و نتیجه کار را به هیئت امناء ارائه نماید تا ادامه مسیر تصویب برنامه راهبردی دنبال شود.

کد خبر: ۲۵۷٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس بازنشسته IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      2 0
      هزاران جلسه هم که بذارین نتیجه بی حاصل هست فقط حق مردموباید بدین نمیشه ک همروبریزین تو جیبهای خودتون نه مادرجون این راهش نیست تما م )
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      در بیمارستان های هیات امنایی حق و حقوق بیمه شده بخوبی لحاظ نمیشود و سود حق بیمه و بستری آنها توسط هیات امنا با حقوق انچنانی و بهره وری کم از بین میرود. گاها بیمار باید خودش دارو را تهیه کند و به بخش بدهد.