۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
گرمای مطلوب با کمترین هزینه

گرمای مطلوب با کمترین هزینه

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و کاهش دمای هوا ، مردم به دنبال انواع وسایل گرمایشی برای گرم کردن خانه و محل کار خود هستند.

بازار: با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و کاهش دمای هوا ، مردم به دنبال انواع وسایل گرمایشی برای گرم کردن خانه و محل کار خود هستند. از رایج ترین و مقرون به صرفه ترین لوازم برای تامین گرمایش، بخاری برقی کم مصرف و بخاری گازی بدون دودکش است. اماهمیشه چالش هایی برای انتخاب بهترین گزینه در این زمینه وجود دارد. مهمترین آنها ایمنی و هزینه خانوار است. اینکه چه بخاری انتخاب کنیم تا علاوه بر تامین گرمایش مطلوب، کمترین هزینه و بیشترین ایمنی را به همراه داشته باشد. ، دغدغه همه ماست. در این مقاله به بررسی دو نوع از محبوب ترین و ارزان ترن بخاری های با کیفیت بازار و مزایا و معایب آنها می پردازیم تا به شما برای انتخاب بهترین بخاری برقی و بخاری گازی بدون دودکش کمک کنیم.

گرمای مطلوب با کمترین هزینه

چرا بخاری برقی کم مصرف بخریم؟

بخاری برقی کم مصرف ، نسخه به روز و پیشرفته بخاری برقی قدیمی است. که می توان رد پای تکنولوژی و دانش روز دنیا را در ساخت آن دید. این بخاری ها ساختار ساده ای دارند و به گونه ای طراحی شده اند که مصرف برق را به حداقل و تولید گرما را به بیشترین میزان ممکن برسانند. وجود تجهیزاتی مانند فن ، سیستم قطع خودکار و ترموستات ایمنی. ، با افزایش سرعت پخش و کنترل دما ، علاوه بر تولید گرمای کافی و مطبوع برای محیط، سبب کاهش چشمگیر مصرف برق می شوند. از طرفی برق شهری در کشور ما، در دسترس همگان است. و بخاری برقی ، هیچ گونه پیش نیازی برای نصب و راه اندازی ندارد. بسیار سبک و قابل حمل است و می توانید هر زمان که اراده کنید جای آن را تغییر دهید.

گرمای مطلوب با کمترین هزینه

  • مصرف کم برق
  • ایمنی بالا
  • قیمت ارزان
  • گرمایش بالا و مطبوع
  • در دسترس بودن انرژی برق
  • سبک و قابل جابجایی

بهترین بخاری برقی کم مصرف را چطور انتخاب کنیم؟

بهترین بخاری برقی کم مصرف برای هر کدام از ما بر اساس شرایط، نیاز ها و انتظاراتمان متفاوت خواهد بود. در بازار انواع بخاری برقی ساده ، بخاری برقی فن دار ، بخاری برقی دیواری، شومینه برقی، با قیمت های متفاوت وجود دارد. برای اینکه هنگام خرید از انتخاب بهترین بخاری برقی برای خود ، اطمینان حاصل کنید باید به نکات ویژه ای توجه نمایید.

  1. مساحت خانه یا محل کار خود را در نظر بگیرید. به طور کلی برای هر ده متر مربع، ۱۰۰۰ وات انرژی لازم داریم. اگر محیط شما کوچک است می توانید از بخاری های کوچکتر یا فن هیتر ها استفاده کنید.
  2. اگر برای محیط باز قصد خرید دارید و شرایطتان گونه ای است که از هیتر برقی فاصله دارید، نوع تابشی فن دار یا بدون فن مناسب شما است.
  3. برخی از بخاری های فن دار سر و صدای زیادی تولید می کنند. پس هنگام خرید با یک تست ساده می توانید میزان صدای بخاری را بسنجید و انتخاب کنید.
  4. حتما به برچسب انرژی روی بخاری ها توجه کنید. برای صرفه جویی در مصرف برق خود، محصولات با رده انرژی A بهترین گزینه هستند.
  5. در بیشتر بخاری های تابشی کلید ایمنی خاموش خودکار تعبیه شده است و هنگام واژگونی به سرعت خاموش می شود و از حوادث نامترقبه پیشگیری می
  6. در برخی از بخاری ها ترموستات ایمنی وجود دارد و دمای آن قابل کنترل است. ترموستات از گرم شدن بیش از حد محیط و اتلاف انرزی پیشگیری می کند.

بهترین برند بخاری برقی

از بهترین برندهای بخاری برقی کم مصرف در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخاری برقی آراسته
  • بخاری برقی برفاب
  • بخاری برقی کرماگستر مهر
  • بخاری برقی آبسال
  • بخاری برقی هاوایی

و به عنوان بخاری برقی کم مصرف ارزان قیمت و باکیفیت، بخاری برقی اخوان فرید، بخاری برقی پویان خزر، بخاری برقی نیکو و کرسی برقی ماهان سازه و بخاری برقی ساده آراسته را می توان نام برد.

گرمای مطلوب با کمترین هزینه

بخاری گازی بدون دودکش بخریم یا نه؟

بخاری گازی بدون دودکش نوع پیشرفته و جدید بخاری های گازی است. در بخار های گازی معمولی مقدار قابل توجهی از گاز به هدر می رود و همچنین دوده و مونوکسید کربن تولید می شود که باید از طریق دودکش به خارج از منزل هدایت شود. اما در این بخاری بدون دودکش نسبت ترکیب سوخت و اکسیژن به اندازه ای است که تمام گازی که وارد بخاری می شود، طی فرایند برنر به گرما تبدیل می شود. یعنی برخلاف بخاری های دودکش دار، گاز سمی برای خروج از اتاق وجود ندارد. به همین دلیل نیازی به دودکش ندارند. علاوه براین سیستم هوشمند ODS بر روی این بخاری ها وجود دارد که دائما در حال سنجش میزان اکسیژن محیط هستند و به محض اینکه اندازه اکسیزن محیط از حد مجاز کمتر شود، بخاری به صورت اتومات خاموش می شود و تا برگشتن اکسیزن به مقدار عادی، روش نخواهد شد.

آیا بخاری بدون دودکش خطرناک است؟

باور غلطی که در میان مردم وجود دارد ، خطرساز بودن بخاری های بدون دودکش است. استدلال آنها این است که چون این بخاریها دودکش ندارند، تمام گاز سمی در خانه می ماند و باعث گاز گرفتگی و مسمومیت افراد می شود. همانطور که در بخش قلی گفتیم بخاری بدون دودکش به جهت نوع عملکردش هیچگونه دود و گاز سمی تولید نمی کند و نیازی به داشتن دودکش ندارد. نکته مهم درباره ایمنی این محصولات، در کیفیت تولید آنهاست. به این معنی که باید هنگام ساخت این وسیله، تمام استانداردهای لازم برای ایجاد ایمنی بالا، رعایت شود . در حال حاضر بخاری گازی بدون دودکش آبسال بهترین و معتبرترین برند برای این محصول است.

مزایای بخاری گازی بدون دودکش

بخاری های بدون دودکش امروزه جزو پرفروش ترین محصولات گرمایشی هستند. و به خاطر داشتن ویژگیهای برتر نبت به سایر لوازم گرمایش محبوبیت بالایی دارند. در این قسمت به بخشی از مزایای این محصول می پردازیم:

  • تبدیل تمام سوخت دریافتی به گرما و نداشتن اتلاف گرما
  • گرمایش بسیار بالا
  • عدم تولد گازهای سمی
  • مجهز به سیستم ایمنی ODS برای کنترل اکسیژن محیط
  • سوخت ارزان و در دسترس گاز شهری
  • بی نیاز از هر گونه نصب لوله
  • وزن کم و جابجایی آسان
  • قیمت ارزان و به صرفه

اگر قصد بررسی مدل های مختلف از بخاری برقی کم مصرف و بخاری گازی بدون دودکش را دارید، می توانید به فروشگاه شاهین استور مراجعه نمایید و با مطالعه ویژگیها و مقایسه ی قیمت انواع هیتر برقی، بهترین انتخاب را داشته باشید. در شاهین استور محصولات گرمایشی و سرمایشی با بهترین قیمت و گارانتی خدمت شما عزیزان ارائه می گردد.

کد خبر: ۲۵۷٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha