۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های راه سازی البرز
معاون استاندار البرز خبر داد

تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های راه سازی البرز

کرج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تخصیص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های منطقه دو آزادراه تهران-شمال و کمربند شمالی کرج خبر داد.

 به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، علی درویش پور با اعلام این خبر افزود: روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه و شهرسازی از پروژه های منطقه دو آزادراه تهران-شمال و کمربندشمالی کرج دیدن کردند و بلافاصله پس از بازدید پروژه نسبت به تخصیص اعتبار اقدام شد.

درویش پور گفت: این سفر که به دعوت استاندار  البرز انجام شد با جلب توجه ویژه دولت برای تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال و کمربند شمالی کرج همراه شد.

وی با اشاره به اهتمام جدی استاندار البرز برای تکمیل پروژه های راه سازی استان و ایجاد بسترهای آرامش، امنیت و رفاه در ترددهای مردم گفت: براین اساس بلافاصله پس از دستور معاون رئیس جمهور، امروز نشستی در سازمان برنامه و بودجه کشور برای تسریع در تخصیص این اعتبارات تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: در این نشست که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند، مصوب شد که ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی طی دو هفته آینده تخصیص یابد و شهرداری نیز متعهد شد که تمامی جبهه های کاری پروژه کمربند شمالی کرج را فعال کند.

درویش پور اظهار کرد: در این نشست مصوب شد که با تزریق هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه منطقه دو آزادراه تهران-شمال، تکمیل این پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

وی گفت: امید است با پیگیری های مجدانه استاندار البرز ، پس از بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه شهید همت در البرز، راه اندازی قطار برقی کرج_هشتگرد و... شاهد تکمیل منطقه دو آزادراه تهران-شمال، کمربند شمالی کرج و آزادراه چرمشهر-آبیک باشیم تا بار سنگین ترافیک ملی در این استان کاهش یابد.

کد خبر: ۲۵٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha