۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
اشتغال مددجویان بهزیستی معافیت های مالیاتی را در پی خواهد داشت
برای تولیدگران و صاحبان مشاغل؛

اشتغال مددجویان بهزیستی معافیت های مالیاتی را در پی خواهد داشت

سمنان- ایروانی مدیرکل توانمندسازی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر واحد های تولیدی و صاحبان کسب و کار مددجویان بهزیستی را به کارگیری کنند، از معافیت های مالیاتی بهره مند خواهند شد.

محسن ایروانی در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه سفر یک روزه به استان سمنان ضمن اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای اشتغال مددجویان بهزیستی، تاکید کرد: موضوع ارائه مشوق ها برای استخدام مددجویان بهزیستی و معلولان در زمره مسائلی است که سازمان بهزیستی آن را به صورت جدی دنبال می کند.

وی با بیان اینکه در صورت تصویب سازمان اشتغال کشور، کارفرمایان و صاحبان مشاغلی که مددجویان بهزیستی را در مشاغل خود به کار گیرند، از پرداخت مالیات معاف می شوند، افزود: به دنبال اشاعه این دست مشوق ها برای اشتغال مددجویان بهزیستی هستیم.

مدیرعامل توانمند سازی و اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ۸۰ درصد مددجویان بهزیستی دارای شغل پایدار و امنیت شغلی هستند، گفت: این موضوع هویت اجتماعی این قشر را نیز تقویت کرده است.

ایروانی با بیان اینکه سازمان بهزیستی سالانه ۸۰ هزار نفر را مورد حمایت شغلی قرار می دهد، بیان کرد: این حمایت ها در راستای توانمند سازی مددجویان بهزیستی در سراسر کشور صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا بتوانیم سالانه ۱۰۰ هزار مددجوی بهزیستی کشور را تحت پوشش اشتغال قرار دهیم، گفت: متقاضی خدمات اشتغال در مجموعه بهزیستی کشور بسیار فراوان هستند.

معاون توانمند سازی و اشتغال بهزیستی کشور همچنین ادامه داد: از آنجا که شرایط در جامعه برای اشتغال افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان اعتیاد دشوار است و این اقشار نیاز به شغل هم دارند، در تلاش هستیم که بتوانیم زمینه را برای به کار گیری این افراد در کمترین زمان ممکن، مهیا سازیم.

ایروانی گفت: رایزنی برای تسهیل گری در زمینه به کار گیری معلولان و مددجویان بهزیستی توسط صاحبان کسب و کار در دست اقدام است.

کد خبر: ۲۵۷٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمزه علی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      این کار خدا پسندانه هست خداوند نگهدارت باشه
    • یاسمن DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      سلام.خداخیرتون بده ...من خودم فرزندمعلول دارم همیشه نگران شغل وآینده شغلی شون هستم...این نگرانی خانواده ها آن شاالله که حل بشه.به امیدخدا..ماهم دعاگوهستیم
    • یک ناشنوا DE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      درود هیج اداره ای مددجویان بهزیستی رو استخدام نمی‌کنند بنده تا ساله روزمزد برای شهرداری کارمیکنم