۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
رویکرد جدی حمایتی از واحدهای تولیدی

رویکرد جدی حمایتی از واحدهای تولیدی

عباسی دادستان زنجان به تازگی گفته که رویکرد ما رویکرد حمایتی از واحدهای تولیدی است و همواره در دبیرخانه ستاد اقتصادی مقاومتی روی ما به مراجعه کنندگان باز است.

به گزارش بازار، چندی پیش بود بهروز عباسی دادستان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کماکان رویکرد، رویکرد حمایتی از واحدهای تولیدی است و همواره در دبیرخانه ستاد اقتصادی مقاومتی روی مراجعه کنندگان باز است.

دادستان زنجان تصریح کرد: اخیرا هم آندیا فولاد که وابسته به سرمایه‌گذاران چینی در شهرستان ایجرود است رأی قطعی صادر شد و مساعدت‌هایی برای حل گره آنان صورت گرفت.

لازم به ذکر است، یکی از شرکت‌های فولادی که وابسته به سرمایه‌گذاران چینی است در شهرستان ایجرود مستقر است که اخیراً مشکلاتی بین سهامداران و نحوه فروش آن بین دو مالک قدیم و جدید پیش آمده بود که رسیدگی به این اختلاف توسط مسئولان قضایی استان تسریع شد و خوشبختانه رای قطعی از سوی دادگاه تجدید نظر صورت گرفت.

لازم به ذکر است که مشکل زیست محیطی این کارخانه هم در شورای تأمین استان مطرح شد و از آنجایی که سرمایه گذار قبلی برای محیط زیست آلایندگی‌های ایجاد کرده کرده، سرمایه گذار جدید این مجموعه وعده داد که مسئولان استان فرصت بدهند تا مشکلات زیست محیطی آن را حل کند. بالاخره مقرر شد که اداره محیط زیست شرایطی را برای این سرمایه‌گذار جدید این کارخانه فراهم کند که مشکلات زیست محیطی را حل کند.

در همین راستا "شنگ کوان لی" مالک جدید این کارخانه فولادی اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان قضایی استان نهایت همکاری را با ما در این زمینه داشتند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که مشکلات زیست محیطی این کارخانه را به حداقل برسانیم گفت: بنده اعلام کرده‌ام که فرصت بدهند تا مشکلات زیست محیطی که در گذشته بود را حل کنم.

این مشکلات برای مالک قبلی بود ولی بنده با مدیریت جدید این مشکلات را حل خواهم کرد و خوشبختانه رویکرد مسئولان استان هم حمایت از بنده بود.

مالک چینی کارخانه آندیا فولاد ادامه داد: از سال ۹۳ بدهی‌های شرکت پرداخت نشده بود که با مساعدت مسئولان و استان به خصوص با دستور مستقیم دادستان محترم در حال پیگیری و تسویه حساب بوده که امیدواریم تا شش ماه آینده با مساعدت مسئولین کلیه بدهی‌های این شرکت از جمله مشکلات مالیاتی پرداخت و رفع شود.

در حال حاضر جذب نیروی کار انجام شده و بیش از ۱۶۰ نفر مشغول بکار هستند که حقوق معوقه کارگران پرداخت و به روز شد؛ پیش‌بینی بنده این است که ظرف مدت ۵ ماه آینده این کارخانه وارد فاز تولید شود.

وی ابراز کرد: پیش‌بینی بنده این است ماهانه تا ۷۰ هزار تن چدن تولید کنیم که خوشبختانه مذاکرات اولیه با فولاد خوزستان انجام شده و قرار است تولیدات این کارخانه به این کارخانه فروخته شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت راه‌اندازی کارخانه چند نفر مشغول به کار خواهند شد گفت: بالای یک هزار نفر ایرانی در این کارخانه فعالیت خواهند کرد.

مالک چینی آندیا فولاد در زمینه اختلافاتش با مالک قدیم این کارخانه گفت: یک سری مشکلاتی وجود داشت که رأی قطعی از سوی دادگاه تجدید نظر صادر شد و مشکلات اختلاف به پایان رسید.

کد خبر: ۲۵۷٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha