۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۲
مزایده عمومی ۳۰ معدن گلستان برگزار شد
معاون صمت گلستان:

مزایده عمومی ۳۰ معدن گلستان برگزار شد

گرگان- معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: مزایده عمومی ۳۰ معدن و محدوده های معدنی در گلستان در پاییز امسال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا حسنی نسب شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: مزایده عمومی معادن و محدوده های معدنی در گلستان در پاییز امسال از طریق درج آگهی در سامانه ستاد ایران برگزار شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در مزایده عمومی معادن و محدوده های معدنی استان گلستان نزدیک به ۳۰ محدوده معدنی برای مواد معدنی شامل زغال سنگ، ید، سنگ لاشه، فلزی و غیره از طریق سامانه ستاد ایران به مزایده گذاشته شد.

وی بیان کرد: پس از پایان مهلت ارائه پیشنهاد توسط مزایده گران در سامانه ستاد ایران، پاکت های رسیده توسط کمیسیون مزایده بازگشایی و نتایج به شرکت کنندگان و برندگان مطابق قانون و مقرارات ابلاغ شد.

حسنی نسب اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط این اداره کل در راستای احیا و فعال سازی محدوده های معدنی راکد و در اختیار، این اداره کل در نظر دارد به طور سالانه نسبت به برگزاری مزایده محدوده های معدنی از طریق سامانه ستاد ایران و با اطلاع رسانی قبلی اقدام کند.

کد خبر: ۲۵۷٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      1 0
      مگه این معدن ها ارث پدرتونه که دارین به مزایده میزارین اینا حق مملکت ایران و جونای ایرانه بعد از دکل های نفتی حالا نوبت معدن ها شد
    • سیف الله معطوفی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      با درود شما هنوز زخمی که کارخانه ید اق قلا که مجوز دادید به کل استان و مردمش و اکوسیستم وارد کردید جبران نکردید باز مجوز میدید زخمی که با زدن کارخانه سیمان در گالیکش به کل استان و مردم آن منطقه با سومدیریتان وارد کردید نتونستین جمع کنید چکار میکنید کل مملکت را بفروشید پول به جیب بزنید برید کانادای بدبخت ول کنید این محیط زیست و مردم را دیگه