۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
امضاء رئیس جمهوری برای یادبود جانباختگان سانحه هوایی
در حاشیه جلسه هیات دولت انجام شد

امضاء رئیس جمهوری برای یادبود جانباختگان سانحه هوایی

دفتر یادبود جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در حاشیه جلسه هیئت دولت توسط حسن روحانی، رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت امضا شد.

به گزارش بازار، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی، رییس جمهوری روز چهارشنبه درحاشیه جلسه هیئت دولت با امضای دفتر یادبود جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، همدردی و تاثر عمیق خود را با خانواده‌های معزز قربانیان این حادثه جانسوز، ابراز و برای آنان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

در ادامه معاون اول رئیس جمهوری و اعضای کابینه دوازدهم نیز با امضای دفتر یادبود، تاثر و تالم خاطر شدید خود را نسبت به این حادثه دردناک نشان دادند.

روحانی در جلسه هیئت دولت با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نیز، گفت: اینکه یک هواپیمایی حامل مردم عزیز از ملیت‌های مختلف مخصوصاً ایرانیان عزیز ما به اشتباه هدف یک موشک قرار بگیرد،  برای ما غیرمنتظره بود و فکر نمی‌کردیم یک چنین اشتباهی رخ دهد.

وی افزود: البته آنهایی که اشتباه کردند، همان‌ کسانی هستند که برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و در فضای امنیت کشور بودند.

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه موضوع سقوط هواپیما یک داغ بزرگ برای همه بود و کل دولت، ملت و نیروهای مسلح عزادار شدند، گفت: به یک معنا ما هم ولی دم آنها هستیم گر چه خانواده آنها هم ولی دم آنها هستند و نباید این مسأله را رها کنیم؛ باید آن را جبران کنیم.

روحانی بیان کرد: جبران اول و قدم اول این است که صادقانه مسائل به مردم گفته شود؛ درد و رنج مردم با پذیرش مسئولیت و صداقت حل می‌شود؛ اینکه تسلیت زبانی می‌گوییم که در غم شما شریک هستیم، اینها خوب است، اما غم مردم وقتی رفع می‌شود که بدانند احساس مسئولیت می‌کنیم و درباره آنچه اتفاق افتاده با صداقت با مردم حرف می‌زنیم و این داغ مردم را کم و آنها را آرام می‌کند.

کد خبر: ۲٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha