۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
وزارت صمت تکلیف «تأمین ارز و ترخیص مواد اولیه» را روشن می کند
معاون وزیر صمت:

وزارت صمت تکلیف «تأمین ارز و ترخیص مواد اولیه» را روشن می کند

اراک- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این وزارتخانه تکلیف تأمین ارز و ترخیص مواد اولیه را روشن می کند، گفت: در هفته های آتی خبرهای خوشی برای صنعتگران اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی برادران صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت در شهر اراک با حضور صنایع بزرگ کشور بیان کرد: استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی همیشه مورد توجه وزارت صمت بوده و حتما باید نمایشگاه صنعت در اراک متفاوت باشد چراکه اینجا قطب صنعت کشور است.

وی اضافه کرد: در کنار رشد تولید عزم وزارت صمت بر پیشبرد اهداف صنعتی و عمق بخشیدن به تولید داخلی است. در همین راستا ظرف هفته‌های آتی اخبار خوبی را در زمینه تأمین ارزی و ریالی و ترخیص مواد اولیه برای صنعتگران خواهیم داشت.

معاون وزیر صمت استان قزوین با بیان اینکه امروز صنعت ما به بلوغ بیشتری رسیده است، ادامه داد: اولین مجموعه‌هایی که باید به آن اعتماد کنند، مجموعه‌های داخلی هستند و اینکه در برخی بخش‌های دولتی مدیران هنوز به این صنعت اعتماد نمی‌کنند با اهداف شعار سال مغایر است و به رشد تولید ضربه می‌زند.

برادران یادآور شد: همه دستگاه‌ها موظف هستند به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید احترام بگذارند چراکه هدف گره گشایی از کار واحدهای صنعتی و تولیدی است لذا اگر مدیری به مصوبات اعتنا نکند، ترک فعل است و دستگاه قضایی برخورد خواهد کرد.

به گزارش بازار، نمایشگاه صنعت از ۳۰ آبان ماه لغایت سوم آذر ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است همچنین باید گفت محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی میزبان این رویداد خواهد بود.

کد خبر: ۲۵۷٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha