۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
«نمایشگاه صنعت» در اراک گشایش یافت | مشارکت ۱۶۶ واحد تولیدی
از امروز؛

«نمایشگاه صنعت» در اراک گشایش یافت | مشارکت ۱۶۶ واحد تولیدی

اراک- شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی با حضور معاون صنایع‌ عمومی وزیر صمت، استاندار مرکزی و جمعی از فعالان صنعتی و اقتصادی و سفرای کشورهای خارجی در اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی، به‌ عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی اقتصادی در پایتخت صنعتی ایران با حضور معاون صنایع‌ عمومی وزیر صمت، استاندار مرکزی، جمعی از مسئولان، فعالان صنعتی و اقتصادی و سفرای کشورهای خارجی در اراک گشایش یافت.

این نمایشگاه با مشارکت ۱۶۶ واحد تولیدی بزرگ کشور، مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ و انجمن‌های صنعتی از نقاط مختلف کشور در فضایی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع سالن مسقف نمایشگاهی و ۵ هزار متر مربع فضای باز نمایشگاهی در اراک، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برپا شده است.

نمایشگاه تخصصی صنعت با حضور گسترده گروه‌های صنایع تولیدی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تجهیزات صنعتی، فنی و مهندسی، بسته بندی، فلزی، کانی غیرفلزی، ماشین‌سازی، خدمات ایمنی، برق ، شیمیایی و پلاستیک و شرکت‌های مشاور برگزار می‌شود.

به گفته مسئولان در این نمایشگاه تخصصی بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان و تولیدکنندگان انرژی پاک، صنایع ریلی، اتوماسیون، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، آلومینیوم،‌ متالورژی، ریخته‌گری و جمعی از فعالان حوزه صنعت با رویکرد توسعه، حمایت از صنایع و تولید و صادرات کالای ایرانی با حضور میهمان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ۳۰ آبان ماه لغایت سوم آذر ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

کد خبر: ۲۵۷٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha