۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
زنجیره فولاد در استان زنجان به‌زودی تکمیل می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

زنجیره فولاد در استان زنجان به‌زودی تکمیل می‌شود

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه زنجیره فولاد در استان به‌زودی تکمیل می‌شود، گفت: تاکنون زنجیره تولید چهار محصول نساجی، کاغذ، شوینده‌ها و سیم و کابل تکمیل شده است.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد گفت: واحد تولید فولاد در ایجرود پس از مواجه شدن با برخی مشکلات و ایجاد آلایندگی‌های محیط زیستی و وقوفه در تولید، اکنون در مدار احیا قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: سرمایه گذار قبلی این شرکت، مشکلات متعدد زیست محیطی به بار آورده بود ولی با ورود سرمایه گذار جدید این مجموعه در مسیر احیا قرار گرفته و مقدمات حل مشکلات آن در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: این شرکت فولادی که وابسته به سرمایه‌گذاران چینی بوده، در شهرستان ایجرود مستقر است و اخیراً مشکلاتی بین سهامداران و نحوه فروش آن بین ۲ مالک قدیم و جدید پیش آمده بود که رسیدگی به این اختلاف توسط مسئولان قضایی استان تسریع و رای قطعی از سوی دادگاه تجدید نظر صادر شد.

گلشنی فرد تاکید کرد: مشکل زیست محیطی این کارخانه هم در شورای تأمین استان مطرح شد و از آنجایی که سرمایه گذار قبلی برای محیط زیست آلایندگی‌های ایجاد کرده کرده بود، سرمایه گذار جدید این مجموعه وعده داد که مسئولان استان فرصت بدهند تا مشکلات زیست محیطی آن را حل کند.

وی گفت: واحد تولید فولاد در ایجرود پس از مواجه شدن با برخی مشکلات و ایجاد آلایندگی‌های محیط زیستی و وقوفه در تولید، اکنون در مدار احیا قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۵۷٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha