۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
بالاترین تعداد معاملات در تابلوی سبز بورس ثبت شد
مدیر دفتر توسعه بازار برق:

بالاترین تعداد معاملات در تابلوی سبز بورس ثبت شد

مدیردفتر توسعه بازار برق وهماهنگی با بورس انرژی گفت: تابلوی سبز بورس انرژی در روز ۲۷ آبان ماه از نظر تعداد معاملات انجام شده رکورد جدیدی را ثبت کرد.

به گزارش بازار، بهروز احمدی حدید مدیردفتر توسعه بازار برق و هماهنگی با بورس انرژی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، با اشاره به استقبال شرکت‌های مصرف‌کننده و خرده فروشان برق از این روند گفت: تعداد معاملات برق در بورس انرژی، در حال افزایش است.

احمدی حدید با اشاره به آمار شرکت بورس انرژی در ۲۷ آبانماه ۱۴۰۲ افزود: بیشترین تعداد معامله برق تجدید پذیر در یک روز با تعداد ۹۳ معامله در تابلوی برق سبز ثبت شده است و تعداد ۷۲ خریدار شامل ۶۳ مصرف کننده نهایی و ۹ شرکت خرده فروش اقدام به خرید برق سبز کرده‌اند.

وی افزود : از تعداد ۹۳ معامله انجام شده در بیست و هفتم آبان یک معامله در تالار فیزیکی سبز و بقیه معاملات در تابلوی معاملات سلف سبز انجام گرفته است.

مدیر توسعه بازار برق و هماهنگی با بورس انرژی اظهار داشت‌: در این روز بیش از ۷.۷ میلیون کیلووات ساعت برق تجدید پذیر با ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال در تابلوی سبز بورس انرژی معامله شد که این میزان برابر با ۱۰هزارو ۸۲۶ کیلووات ظرفیت ماهانه است.

احمدی حدید در پایان گفت: به نظر می رسد، ورود شرکت های خرده فروش برق به معاملات تالارهای سبز برق، یکی از دلایل رشد تعداد معاملات در این تالارها بوده است.

کد خبر: ۲۵۶٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha