۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
بازارچه مرزی مله خورد سروآباد بازگشایی می شود/تقویت زیرساخت های مرز در اولویت
معاون استاندار کردستان:

بازارچه مرزی مله خورد سروآباد بازگشایی می شود/تقویت زیرساخت های مرز در اولویت

سنندج – معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان از انجام هماهنگی های لازم در راستای بازگشایی بازارچه مرزی مله خورد شهرستان سروآباد در راستای تقویت مبادلات مرزی خبر داد.

علی نوری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به بازدید صورت گرفته از مرز مله خورد، اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن دستور ریاست محترم جمهوری، بازگشایی بازارچه های مرزی استان کردستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بازارچه مرزی مله خورد یکی از ظرفیت های مهم مرزی در شهرستان سروآباد است و در همین راستا تلاش می شود که ضمن بازگشایی این بازارچه، زمینه برای تقویت مبادلات مرزی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندا کردستان گفت: بازگشایی مرز مله خورد در شهرستان سروآباد در دستور کار قرار گرفته است و هماهنگی های لازم نیز با طرف عراقی به ویژه مسئولان اقلیم کردستان عراق در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت های این بازارچه مرزی در حوزه راه و دیگر مسائل ارتباطی در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: تلاش می کنیم در کوتاهترین زمان ممکن زیرساخت های این مرز تقویت شود.

نوری با اشاره به اهمیت تقویت مبادلات مرزی در استان کردستان، یادآور شد: تلاش در راستای کمک به تقویت معیشت مردم مرزنشین یکی از اولویت های دولت در کردستان به شمار می رود و خوشبختانه طی سال جاری اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به دستورات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیر به کردستان در راستای توجه به ظرفیت های مرزی این استان، اظهار کرد: بهره برداری از تمامی ظرفیت های استان کردستان در راستای کمک به توسعه این استان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: هماهنگی و تعامل بین بخش های خصوصی و دولتی برای بهره برداری از تمامی ظرفیت های اقتصادی استان کردستان در دستور کار قرار دارد و دولت تمام تلاش خود را در راستای تسهیل شرایط انجام خواهد داد.

کد خبر: ۲۵۶٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha