۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
عرضه های اعتباری محصولات پتروشیمی با هدف حمایت از صنایع تکمیلی درحال افزایش است
وزیر نفت:

عرضه های اعتباری محصولات پتروشیمی با هدف حمایت از صنایع تکمیلی درحال افزایش است

اوجی، وزیر نفت از تلاش و حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جهت تداوم عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی از سوی هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش بازار، جواد اوجی در جریان بازدید از غرفه وزارت نفت در نمایشگاه روایت پیشرفت و خدمات دو ساله دولت مردمی که در شهر قم برگزار شد، اظهار کرد: عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی گام مهمی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی و فعال کردن واحدهای تولیدی است.

وی افزود: خوشبختانه با اقدام موثر شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی عرضه های اعتباری با هدف حمایت از صنایع تکمیلی درحال افزایش است.

وزیر نفت، عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی را اقدامی مثبت و اثر بخش خواند و تاکیدکرد: عرضه های اعتباری اقدامی مهم در راستای رشد تولید، فعال کردن واحدهای تولیدی، اشتغال آفرینی و افزایش میزان بهره وری در کشور است.

بر اساس این گزارش، عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در طول برگزاری این نمایشگاه با ارائه گزارشی از دستاوردهای کسب شده در زمینه عرضه های اعتباری، نحوه عرضه محصولات متنوع پتروشیمیایی را تشریح کرد.

کد خبر: ۲۵۶٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha