۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
تولید پلی استایرن‌ها در پتروشیمی تبریز رکورد زد

تولید پلی استایرن‌ها در پتروشیمی تبریز رکورد زد

مدیرعامل پتروشیمی تبریز با بیان اینکه، نزدیک ۴ ماه است که در واحد C ۲ پلی استایرن معمولی گرید ۱۱۶۰ بطور متمادی تولید می‌گردد تاکید کرد تولید این گرید به لحاظ خصوصیات پلیمری به آسانی انجام نمی‌گیرد.

به گزارش بازار، سید نورالله میراشرفی مدیرعامل پتروشیمی تبریز گفت:بهره برداری ناحیه سه متشکل از ۴ واحد مستقل بوده و روزانه حدود ۱۰۰۰ تن محصول اعم از محصولات میانی شامل اتیل بنزن و استاین و محصولات نهایی شامل انواع پلی استایرن معمولی، مقاوم و انبساطی در این ناحیه تولید می‌گردد.

میر اشرفی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون خوشبختانه تولید محصول بطور قابل توجهی بیشتر از برنامه تولید و بالاتر از طراحی واحد انجام شده است تصریح کرد:این مهم در سایه تلاش‌های شبانه روزی کارکنان بهره برداری و کلیه گروه‌های مرتبط اعم از امور تعمیرات، بازرگانی، خدمات فنی، HSE و … بدست آمده است.

وی ادامه داد: در ناحیه سه بهره برداری استحصال محصول در کنار رعایت استانداردهای تولید محصول موجب شده است که محصول غیر منطبق نهایی تولید شده در این ناحیه در مجموع کمتر از شاخص تعیین شده و در حدود چهاردهم درصد باشد.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز با بیان اینکه، نزدیک ۴ ماه است که در واحد C۲ پلی استایرن معمولی گرید ۱۱۶۰ بطور متمادی تولید می‌گردد تاکید کرد تولید این گرید به لحاظ خصوصیات پلیمری به آسانی انجام نمی‌گیرد ولیکن با اعمال تغییراتی در این واحد امکان تولید متمادی این گرید مهیا شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد این مهم در سایه تلاش‌های بی وقفه همکاران خدوم پتروشیمی تبریز صورت پذیرفته که شایسته قدردانی است.

کد خبر: ۲۵۶٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha