۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
۵۰۰ پروانه اشتغال مهندسان استان سمنان صادر یا تمدید شد
در شش ماهه اول سال جاری؛

۵۰۰ پروانه اشتغال مهندسان استان سمنان صادر یا تمدید شد

سمنان- حکیمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان از تمدید یا صدور ۵۰۰ پروانه اشتغال مهندسان استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

مهدی حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به فعالیت مهندسان در رسته‌های مختلف در استان سمنان تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ماه ۵۱۷ پروانه اشتغال مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان صادر و تمدید شد.

وی افزود: بیش از ۲۴۰ پروانه تمدید شده در رشته‌های عمران و معماری بوده و سایر پرونده‌ها مربوط به اعضا در رشته‌های مکانیک، برق، نقشه برداری و شهرسازی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با بیان اینکه ۱۴۰ نفر از تحصیل کردگان رشته‌های مختلف مهندسی در شش ماهه نخست به عضویت سازمان نظام مهندسی استان درآمدند، افزود: در حال حاضر بیش از پنج هزار نفر از مهندسان استان سمنان در عضویت سازمان نظام مهندسی قرار دارند که بیش از سه هزار نفر از این اعضا دارای پروانه اشتغال به کار هستند.

حکیمی با بیان اینکه رشته‌های عمران و معماری با تعداد سه هزار و ۲۶۵ عضو بیشترین میزان اعضا را به خود اختصاص داده است، افزود: رشته‌های برق و مکانیک به ترتیب با ۸۸۷ و ۷۹۳ نفر عضو در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر: ۲۵۶٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha