۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
مشکلی برای تامین اقلام اساسی استان سمنان وجود ندارد | توزیع ۹۰ تُن گوشت قرمز
رئیس صمت سمنان در گفتگو با بازار:

مشکلی برای تامین اقلام اساسی استان سمنان وجود ندارد | توزیع ۹۰ تُن گوشت قرمز

سمنان- احمدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان با اشاره به وضعیت خوب ذخایر مواد غذایی استان گفت: نگرانی و مشکلی از بابت تامین اقلام اساسی و توزیع آن در بازارهای استان برای مصرف مردم وجود ندارد.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مشکل و نگرانی بابت تامین اقلام مصرفی مردم در استان سمنان وجود ندارد، بیان کرد: ۹۰ تن گوشت با قیمت مناسب برای دانشگاه ها و مراکز پرجمعیت مانند بیمارستان و پادگان ها توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمینه ذخیره سازی شکر و روغن هم با توجه به نزدیکی ایام فاطمیه مشکلی در استان سمنان وجود ندارد، افزود: ذخایر کافی در انبارهای استان وجود داشته و به تناسب این ذخایر وارد بازارهای استان می شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: در کنار تنظیم بازار، نظارت خوبی هم بر بازارهای استان از سوی دستگاه های مرتبط مانند صمت، اصناف و تعزیرات و ... وجود دارد تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

احمدی از تداوم نظارت ها مدام بر بازار اقلام اساسی استان سمنان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: هماهنگی و همکاری خوبی بین دستگاه های نظارتی در این زمینه وجود دارد اما به واسطه وسعت استان مردم نیز باید با سامانه ۱۲۴ با ما درارتباط بوده و مسائل را بیان کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در ادامه و درباره بررسی مشکلات دامداران و کشاورزان در آخرین نشست رونق تولید استان هم گفت: استمهال وام های کشاورزان و دامدارانی که از سرما زدگی و بلایای طبیعی دیگر متضرر شدند در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد رونق تولید استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای ۵۲۳ کشاورز و دامدار در سراسر استان سمنان تمدید شده است، افزود: مابقی پرونده درخواست ها هم در دست رسیدگی است.

کد خبر: ۲۵۶٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha