۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تحریم ۴۷ شخصیت حقیقی و حقوقی روسیه توسط کمیسیون اروپا| فرزند مدودف در صدر جدول!
گاردین خبر داد؛

تحریم ۴۷ شخصیت حقیقی و حقوقی روسیه توسط کمیسیون اروپا| فرزند مدودف در صدر جدول!

نشریه گاردین از آماده شدن کمیسیون اروپا برای وضع تحریم های جدید علیه برخی از شخصیت های حقیقی و حقوقی روسیه از جمله فرزند دیمیتری مدودف رئیس جمهور سابق این کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ نشریه گاردین از آماده شدن کمیسیون اروپا برای وضع تحریم های جدید علیه برخی از شخصیت های حقیقی و حقوقی روسیه از جمله فرزند دیمیتری مدودف رئیس جمهور سابق این کشور خبر داد.

گفته می شود در فهرست جدید تحریم های روسیه، نام ۴۷ شخص حقیقی و حقوقی به چشم می خورد که «آنا تسیویلوا» دخترخاله ولادیمیر پوتین و رئیس تشکیلات «مدافعان سرزمین پدری» که از حامیان نظامیان روسی در جنگ اوکراین محسوب میشود نیز شامل این تحریم ها خواهند شد.

ایلیا مدودف فرزند دیمیتری مدودف رئیس جمهور سابق روسیه نیز به دلیل نشر اکاذیب و تبلیغ سیاست های روسیه در اروپا به فهرست این تحریم ها افزوده شده اند.

گاردین همچننی مدعی شده که نام برخی دیگر از اعضای خانواده پوتین در فهرست تحریم های کمیسیون اروپا به چشم می خورد.

لازم به ذکر است، تحریم های مذکور تنها به شرط تصویب اکثریت رهبران اتحادیه اروپا و از طریق برگزاری مجمع عمومی آنها در ماه دسامبر سال جاری میلادی عملیاتی خواهند شد.

یک مقام ارشد اتحادیه اروپا در گفتگو با گاردین اعلام کرده است که این تحریم های در صورت اجرایی شدن می توانند بیش از ۴.۵ میلیارد دلار درآمد سالانه روسیه را از دولت این کشور سلب نمایند.

کد خبر: ۲۵۶٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha