۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور آماده آسفالت است
مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های روستایی سازمان راهداری:

۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور آماده آسفالت است

مدیرکل دفتر ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در صورت تخصیص قیر ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور آماده آسفالت است.

به گزارش بازار، علی خانقایی مدیرکل دفتر ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به استان خوزستان، گفت: سال گذشته طبق هدف‌گذاری‌های انجام شده در سطح کشور احداث ۲۵۰۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت که با اقدامات انجام شده بیش از هدف‌های تعیین شده و ۲۷۵۰ کیلومتر راه روستایی در کشور احداث شد.

مدیرکل دفتر ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: برای سال جاری نیز ۲۷۵۰ کیلومتر ساخت راه روستایی هدف گذاری شده است که براساس گزارش‌های اخذ شده از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر راه روستایی تاکنون احداث شده است.

خانقایی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت است که امیدواریم با تخصیص قیر بتوانیم این میزان را به بهره‌برداری رسانده و رضایت‌مندی هرچه بیشتر روستاییان به عنوان قشر مولد را رقم بزنیم.

وی با اشاره به بازدید از محورهای روستایی شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، ایذه و دزپارت در خوزستان گفت: با توجه به این‌که برخورداری از راه روستایی در دو شهرستان مسجدسلیمان و اندیکا به نسبت سایر شهرستان‌های خوزستان از شاخص پایین‌تری برخوردار است، با اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شاهد اتفاق‌های خوبی در ساخت و توسعه راه‌های روستایی این شهرستان‌ هستیم و امید است در سال‌های آینده این دو شهرستان به میانگین استانی و کشوری نزدیک شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۱۹۰ کیلومتر راه روستایی در استان خوزستان احداث شد که به نسبت سایر استان‌ها شاخص احداث راه روستایی در این استان بالا است.

مدیرکل دفتر ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اظهار کرد: امسال نیز تاکنون حدود ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی در خوزستان احداث شده است که امیداست با توجه به راه‌های آماده دریافت قیر برای آسفالت با نهایی شدن بند "ک" تبصره یک قانون بودجه، تا پایان سال جاری حداقل ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان خوزستان احداث شود.

کد خبر: ۲۵۶٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha