۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تامین شد
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه وشهرسازی استان زنجان:

یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تامین شد

زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: تاکنون برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان بیش از یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تامین شده است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان،ابهزاد کردلو، با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است،گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

وی اظهار کرد: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان زنجان ساخته و نوسازی خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی,عملیات اجرایی بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان اغاز شده‌ است،گفت: تاکنون برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بیش از یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تامین شده است.

کردلو تاکید کرد: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای اجرای سریع پروژه های عظیم نهضت ملی مسکن در استان مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و واگذاری گروهی زمین نیز جهت ساخت مسکن در ماههایآتی صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه با تلاشهای مدیران استانی از جمله استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان و با همکاری بانکهای عامل همچون بانک مسکن و تجارت ,متمم تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان اجرایی شد، بیان داشت: تسهیلات مذکور برای تعدادی از پروژه ها تخصیص پیدا کرده و مابقی پروژه ها نیز در شرف انجام است و تزریق تسهیلات بانکی باعث پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ها خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۶٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha