۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
روستاهای البرز از اینترنت پرسرعت و آنتن دهی قوی شبکه های تلفن همراه برخوردار می شوند
استاندار البرز

روستاهای البرز از اینترنت پرسرعت و آنتن دهی قوی شبکه های تلفن همراه برخوردار می شوند

کرج- استاندار البرز گفت: مقرر شد معاون امور روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حساسیت و اهتمام ویژه نسبت به پوشش اینترنتی و رفع مشکلات نقاط کور روستایی اقدام کند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در حاشیه دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که عصر دوشنبه در وزارتخانه برگزار شد گفت: مقرر شد شبکه های تلفن همراه براساس تعهدات خود نسبت به حل مشکل عدم آنتن دهی در نقاط مختلف استان البرز اقدام کنند که یکی از نقاط جاده کرج_ اشتهارد بود.

 شهبازی افزود: در این دیدار به دستور دکتر جهرمی معاونان و مسئولان مربوطه در موضوعات البرز، حضور یافتند و پوشش اینترنتی و تلفن همراه در روستاهای البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوب شد که مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز نیز نظارت ویژه ای بر روند اجرای این برنامه در روستاها داشته باشد.

وی گفت: نقاط کور تلفن همراه و اینترنتی در آزادراه تهران_ شمال و ۱۰ کیلومتر از آزادراه ادامه همت در البرز مطرح شد که دستور لازم برای رفع مشکلات از سوی وزیر ارتباطات صادر شد.

استاندار البرز اضافه کرد: درخواست احداث ساختمان نمایندگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در البرز نیز مطرح شد و وزیر ارتباطات دستور داد که اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

شهبازی گفت: در رابطه با فیبر نوری اماکنی که از سوی استانداری اعلام می شود نیز از سوی وزیر ارتباطات دستور لازم اخذ شد.

کد خبر: ۲۵٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha