۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
بلاتکلیفی صنایع بزرگ کشور و عدم پاسخگویی وزارت صمت
دولت برای اعاده مالکیت ماشین‌سازی اراده‌ای ندارد

بلاتکلیفی صنایع بزرگ کشور و عدم پاسخگویی وزارت صمت

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر با بلاتکلیفی بزرگی در ارتباط با تعیین تکلیف شرکت ماشین‌سازی تبریز مواجه هستیم و دولت حاضر نیست در ارتباط با این کارخانه اقدام موثری انجام دهد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم تبریز در مجلس، احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز، اظهار کرد: دولت برای اعاده مالکیت ماشین‌سازی اراده‌ای ندارد، همانطور که در مورد هپکو و کشت و صنعت مغان نیز شاهد رفتار مشابه دولت هستیم.

وی متذکر شد: ناچار به اعلام جرم هستیم و علیه افرادی که کارخانه را اداره می‌کنند به‌عنوان غصب اموال عمومی و علیه دولت به‌خاطر سهل‌انگاری در حفظ و حراست از اموال عمومی طرح شکایت خواهیم کرد.

بیگی سپس ابراز داشت: جای تعجب است که در سال جهش تولید وزارتخانه صمت که متولی تولید است، چند ماه بدون وزیر مانده و سرپرست هم در قبال پیگیری مجلس نمی‌تواند پاسخگو باشد.

استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی مدعی شد: ظاهرا کارهایی که ما برای به سامان رسیدن این صنایع بزرگ انجام می‌دهیم خلاف میل دولت است؛ چراکه تمام تلاشش را صرف ابتر گذاشتن این اقدامات می‌کند.

کد خبر: ۲۵٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha