۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
پروژه مسکن مهر استان تهران به پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی رسید
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

پروژه مسکن مهر استان تهران به پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی رسید

محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که پروژه مسکن مهر استان تهران به پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی رسیده است، گفت: برای استان تهران ۷۳ هزار واحد مسکن ملی اختصاص یافته که ۶۶ هزار نفر در مراحل اول و دوم ثبت‌نام این پروژه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، خلیل محبت‌خواه در مراسم امضای تفاهمنامه تولید ۲۰ هزار مسکن ملی میان وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه برای استان تهران ۷۳ هزار واحد مسکن ملی اختصاص یافته که ۶۶ هزار نفر در مراحل اول و دوم ثبت‌نام این پروژه شرکت کردند، گفت: از این تعداد ۲۰ هزار واحد در استان تهران و ۴۶ هزار واحد در شهرهای جدید این استان احداث خواهد شد.

به غیر از شهرهای جدید، ۳۰۶ واحد مسکن مهر در کل استان باقی مانده است که به زودی این واحدها را تحویل می‌دهیم

وی با اشاره به اینکه برای تحقق سیاست‌های جهش تولید، تفاهمنامه ساخت ۲۰ هزار مسکن ملی امروز منعقد می‌شود که به افزایش ساخت و تولید مسکن کمک خواهد کرد افزود: اگر بخواهیم در خصوص پروژه مسکن مهر اظهارنظر کنیم باید بگویم که تاکنون پروژه مسکن مهر استان تهران به پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی رسیده است، گفت: به غیر از شهرهای جدید، ۳۰۶ واحد مسکن مهر در کل استان باقی مانده است که به زودی این واحدها را تحویل می‌دهیم.

محبت‌خواه با اشاره به انتشار آگهی ارائه زمین و همکاری برای به جریان درآوردن پروژه‌های راکد مسکونی اظهار داشت: تاکنون دو بار آگهی دادیم تا تمام کسانی که پروژه نیمه‌کاره مسکونی یا اراضی مناسب دارند وارد همکاری با دولت برای پروژه مسکن ملی کنند تا بتوانیم نسبت به خروج این پروژه‌ها از رکود اقدام کنیم.

وی به پروژه تهرانسر در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: ۹۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه مسکن ملی در تهرانسر احداث خواهد شد که اگر بخواهیم به صورت ریز در خصوص این پروژه صحبت کنیم باید بگویم که در حال حاضر سه شیفته در  حال کار هستیم.

کد خبر: ۲۵٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha