۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
وجود ۱۸۶ پروژه نیمه کاره در نوشهر
فرماندار نوشهر خبر داد:

وجود ۱۸۶ پروژه نیمه کاره در نوشهر

نوشهر- صفرنژاد، فرماندار نوشهر از وجود ۱۸۶ پروژه نیمه کاره در شهرستان خبر داد.

عبدالصمد صفرنژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بسیاری از اراضی ۱۰ هکتاری زیر تیغ ساخت و ساز رفته است، افزود: باید یک تبصره ای برای دادن مجوز در این اراضی درنظر گرفته شود و به عنوان نمونه ساخت و سازهایی که قبل از سال ۸۳ بوده مجوز ارائه شود و برای بعد از آن محدودیت درنظر گیریم.

وی با اشاره به وجود ۶۰ کیلومتر نوار ساحلی، نداشتن برنامه برای این نواحی بکر را از مهمترین مسائل ذکر کرد و گفت: در حوزه آزادسازی ساحل جزو استان های برتر استان هستیم و هیچ کجای استان چنین سواحلی برخوردار نیستیم.

وی با اظهار اینکه باید به ساحل پس از فرایند آزادسازی توجه ویژه کرد و نباید به حال خود رها شود، گفت: از حوزه ساحل باید برای توسعه سرمایه گذاری بهره گیری کنیم.

صفرنژاد با عنوان اینکه صنعت در کنار گردشگری است و مغایریتی با آن ندارد، گفت: نباید صنعت را از گردشگری دور کنیم و باید زیرساخت های لازم در این بخش را توسعه دهیم.

فرماندار نوشهر وجود پروژه های نیمه کاره را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: سال ۹۶ حدود ۱۸۶ پروژه نیمه کاره در شهرستان شناسایی شد که طبق آمار سال ۸۶ حدود ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز است.

وی با اظهار اینکه عمر مفید برخی پروژه ها ۱۶ تا ۱۷ سال گذشته بود، گفت: برخی پروژه ها نظیر پل زیرگذر موسی آباد سال ها نیمه کاره باقی مانده بود و تعدادی از پروژه ها مانند زباله سوز، استادیوم و نیروگاه به پایان رسیده است.

کد خبر: ۲۵٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha