۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
ثبت‌نام از فناوران نخستین رویداد راه هوشمند در کارگاه‌های توانمندسازی آغاز شد
رییس مرکز توسعه آموزش و مطالعات سازمان راهداری:

ثبت‌نام از فناوران نخستین رویداد راه هوشمند در کارگاه‌های توانمندسازی آغاز شد

رییس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ثبت‌نام از فناوران شرکت کننده در نخستین رویداد راه هوشمند در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، آغاز شد.

به گزارش بازار، حمزه ذاکری رییس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان از آغاز ثبت‌نام از فناوران شرکت کننده در نخستین رویداد راه هوشمند که در حوزه راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور برگزار می‌شود، خبر داد.

رییس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: فناوران شرکت کننده در نخستین رویداد راه هوشمند، پیش از شرکت در رویداد دمودی و ارزیابی نهایی، باید در کارگاه‌های توانمندسازی ثبت‌نام و شرکت کنند.

به گفته ذاکری کارگاه‌های توانمندسازی با هدف کمک به توسعه کسب و کار و نحوه ارائه طرح توسط فناوران به سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران به عنوان بخش مهمی از رویداد راه هوشمند برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این مطلب که فناوران باید از دانش و مهارت‌های لازم برای موفقیت در کسب و کار خود برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل برگزاری این کارگاه‌ها در دستور کار است و در ضمن برگزاری آنها از ظرفیت اساتید و متخصصان باتجربه استفاده می‌شود تا فناوران بتوانند از بهترین آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

رییس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری افزود: در کارگاه‌های توانمندسازی رویداد راه هوشمند، فناوران با مباحثی از جمله تدوین طرح کسب و کار، ظرفیت‌های قانونی و روش‌های توسعه کسب وکارهای دانش‌بنیان، تجاری‌سازی و ارزش‌گذاری فناوری و همچنین شیوه‌های ارایه به سرمایه‌گذار آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به کارگاه‌های توانمندسازی که برای فناوران منتخب برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر این برای فناورانی که در غربالگری اول پذیرفته نشدند، نیز یک برنامه فرصت مجدد در نظر گرفته شده است.

ذاکری افزود: این برنامه فرصتی برای این فناوران است تا با شرکت در کارگاه‌های توانمندسازی، دانش و مهارت‌های خود را بهبود بخشند و شانس خود را برای پذیرش در رویداد راه هوشمند افزایش دهند.

به گفته ذاکری در کارگاه‌های فرصت مجدد مباحثی مانند آشنایی با اکوسیستم فناوری ایران، ایده‌پردازی و اعتبارسنجی، طراحی بوم کسب وکار، انواع قراردادهای سرمایه گذاری و نحوه ارائه به سرمایه گذار، مطرح خواهد شد و در پایان این کارگاه ها، به فناوران برتر فرصت حضور در جمع منتخبین داده خواهد شد.

رییس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان افزود:کارگاه‌های توانمندسازی از روز پنجشنبه ۲۵ آبان تا جمعه ۳ آذر ماه ادامه دارد و شرکت در کارگاه‌های توانمندسازی برای ادامه حضور منتخبین در غربالگری اولیه در ادامه فرآیند رویداد، الزامی و برای سایر فناوران در برنامه فرصت مجدد اختیاری است، بر این اساس فناوران باید تا روز چهارشنبه ۲۴ آبان، از طریق پنل کاربری در کارگاه های توانمندسازی ثبت نام کنند.

گفتنی است، متقاضیان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام می‌توانند از طریق لینک B۲n.ir/u۷۰۸۵۹ اقدام کنند.

کد خبر: ۲۵۵٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha